Szűrés

A(z) mobilelőfizetés kulcsszót tartalmazó cikkek

Gyermekes családnak lenni drága – főleg, ha van Netflix is!

2025. július 22. -

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2024-es kutatása szerint a gyermekes családok jóval többet költenek hírközlési szolgáltatásokra, mint a gyermektelen háztartások. Ennek fő oka, hogy többféle szolgáltatást is igénybe vesznek – például a streaminget: míg a gyermektelen háztartások csupán 18 százaléka használ ilyen platformot, a két vagy többgyermekes családok esetében ez az arány már 69 százalékra emelkedik.

Tovább

Tévé, internet, mobil: A trió, amit ma már együtt kérünk

2025. július 8. -

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása szerint egyre több háztartás dönt úgy, hogy televíziót és internetet is tartalmazó távközlési szolgáltatáscsomagra fizet elő. Az elmúlt évek piaci folyamatait bemutató tanulmány rámutat: a vezetékes szolgáltatások fokozatosan a mobilszolgáltatókhoz kerülnek át, vagyis egyre gyakoribb, hogy az ügyfelek mobil- és otthoni szolgáltatásaikat egyazon szolgáltatónál veszik igénybe.

Tovább

Beszélj, netezz, spórolj – ezt tudják a One 2025-ös tarifái

2025. június 26. -

A One Magyarország legújabb mobilcsomagjai új szintre emelik az elérhetőséget és átláthatóságot: mindenki számára elérhetővé válik a korlátlanság valamilyen formája – akár beszélgetésről, internetezésről vagy ezek kombinációjáról legyen szó. Az új csomagok a tavalyi díjakhoz képest kedvezőbb áron kínálnak még jobb feltételeket.

Tovább

Yettel: az ügyféligények rácáfoltak a várakozásokra

2024. szeptember 2. -

A hazai piacon újdonságnak számító Yepp, teljesen digitális előfizetést eredetileg a fiatal közönségnek alkotta meg a Yettel, de az első két hónap eredményei alapján világosan látszik: az előfizetők között ugyanolyan arányban megtalálható a 18-35 éves korosztály, mint az idősebb, 36-55 év közötti előfizetők, azaz a kényelemre való igény átível a generációkon.

Tovább