Szűrés
A(z) mobilelőfizetés kulcsszót tartalmazó cikkek
Tévé, internet, mobil: A trió, amit ma már együtt kérünk
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása szerint egyre több háztartás dönt úgy, hogy televíziót és internetet is tartalmazó távközlési szolgáltatáscsomagra fizet elő. Az elmúlt évek piaci folyamatait bemutató tanulmány rámutat: a vezetékes szolgáltatások fokozatosan a mobilszolgáltatókhoz kerülnek át, vagyis egyre gyakoribb, hogy az ügyfelek mobil- és otthoni szolgáltatásaikat egyazon szolgáltatónál veszik igénybe.
Beszélj, netezz, spórolj – ezt tudják a One 2025-ös tarifái
A One Magyarország legújabb mobilcsomagjai új szintre emelik az elérhetőséget és átláthatóságot: mindenki számára elérhetővé válik a korlátlanság valamilyen formája – akár beszélgetésről, internetezésről vagy ezek kombinációjáról legyen szó. Az új csomagok a tavalyi díjakhoz képest kedvezőbb áron kínálnak még jobb feltételeket.
Yettel: az ügyféligények rácáfoltak a várakozásokra
A hazai piacon újdonságnak számító Yepp, teljesen digitális előfizetést eredetileg a fiatal közönségnek alkotta meg a Yettel, de az első két hónap eredményei alapján világosan látszik: az előfizetők között ugyanolyan arányban megtalálható a 18-35 éves korosztály, mint az idősebb, 36-55 év közötti előfizetők, azaz a kényelemre való igény átível a generációkon.
Ingyenes dolgozói mobilelőfizetés a Tungsramtól
Sikert aratott munkavállalói körében a Tungsram dolgozói mobilelőfizetési programja, amelynek keretében több mint 4000-en kaptak 50 gigabájtnyi belföldi internetet és korlátlan belföldi beszélgetést tartalmazó Vodafone mobilelőfizetést.