Kapcsolódó cikkek
- Idén már nem lesz olyan kapós az iPad? 2013. március 8.
- DK-KP95 mikrohifi: Party bármelyik Apple eszközzel 2012. szeptember 3.
- Az Apple 60 millió dollárt fizetett az iPad márkanév kínai használatáért 2012. július 3.
- Az Apple kiküldte a meghívókat az október 22-ei eseményre 2013. október 16.
- Megérkezett az iOS 7 [Videó] 2013. szeptember 19.
- Integrált ujjlenyomat-olvasóról árulkodik az iOS 7 negyedik bétája 2013. július 30.
- 13 hüvelykes iPaddal készül az Apple? 2013. július 22.
- iOS 7 – felbukkant egy videó a táblagépes verzióról 2013. június 20.
- iPad Mini 2 és olcsó iPhone – Augusztusban? 2013. június 17.
- Amerikában betiltják a régi iPhone-okat 2013. június 5.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az iPad Air ötször népszerűbb elődjénél
Nemrég jelent meg a legújabb iPad modell a piacon, de máris olyan népszerűség övezi, amelynek nyomába elődei sosem értek.
A Fiksu adataiból világosan látszik, hogy az ötödik generációs iPad modell jóval sikeresebb elődeinél. A kezdeti eladásokat összevetve elmondható, hogy az iPad 4-nél nagyjából ötször többen vadászták már le az új modellt.
Tény, hogy eddig nem a 4-es széria volt a legsikeresebb a piacon, de az eddigi legjobb eladási mutatókat generáló iPad Minihez viszonyítva is jelentős előnyben van már most az Air: nagyjából négyszer olyan népszerű. Úgy elhúzott a többiektől, hogy már a harmadik napon ötször sikeresebb volt, mint elődje, és azóta is tartja ezt a szintet.
Érdemes azonban megjegyezni, hogy mindez nem csak az Air készülék töretlen sikerét mutatja, hanem azt is, mennyit számít az, hogy ellentétben az iPad 4-gyel – ahol először csak a Wi-Fi képes változat jelent meg – nem lépcsőzetes kiadással próbálkozott az Apple.
Forrás: Mashable.com