Photokina 2016: amit a Nikon kínál

Kütyü Magazin - 2016. augusztus 23.

A Nikon ismét rivaldafénybe kerül a világ legrangosabb képalkotási rendezvényén, a kölni Photokina kiállításon. A látogatók elsőként hallhatják a vállalat izgalmas bejelentéseit, és a Koelnmesse területén, a 2.2-es csarnokban kézbe is vehetik a legújabb termékeket. A Nikonnak dolgozó világhírű fotósok előadások keretében osztják meg a közönséggel, hogy hogyan készítenek inspiráló tartalmat.

A nemrég bejelentett Nikon D3400 a nyilvánosság számára először lesz látható a Nikon standján. Nézze meg közelebbről ezt a belépő szintű DSLR fényképezőgépet, amely megkönnyíti a képmegosztást, és fedezze fel, hogy hogyan teszi problémamentessé a magas minőségű képek készítését. 

A Nikon-stand látogatói kipróbálhatják a legújabb profi DSLR-termékeket, köztük az FX formátumú Nikon D5 csúcskészüléket és kisebb testvérét, a Nikon D500 fényképezőgépet is. Merüljön el a 360°-os fényképezésben a Nikon KeyMission 360 készülékével, amely a 2016-os CES kiállításon debütált, és a Nikon standján lesz megtekinthető. A NIKKOR objektívek széles választékát és a COOLPIX kompakt fényképezőgépeket is kipróbálhatja.

A Nikon standjánál elismert fényképészek is megszólalnak, és megosztják a legújabb Nikon-felszereléssel történő fényképezéssel kapcsolatos tapasztalataikat. A National Geographic fényképésze, Ami Vitale elrepíti a közönséget az afrikai orrszarvúk és kínai pandák földjére, míg a Nikon európai nagykövete, Joel Marklund betekintést nyújt a világ legnagyobb sportrendezvényei, így a 2016-os riói olimpia és a Bajnokok Ligája döntőjének kulisszái mögé. Érezze a motocross és a szabadfutás adrenalin-löketét Marcel Lämmerhirt segítségével, és tanuljon a többi fényképésztől, akik izgalmas bepillantást nyújtanak világukba.  

 

Takami Tsuchida, a Nikon Europe elnöke a következőket mondta: „Örömmel tölt el minket, hogy világszerte támogathatunk fényképészeket izgalmas tartalmak készítésében, és inspiráló azt látni, hogy hogyan használják technológiánkat lenyűgöző alkotások készítésére. Minden eddiginél több tartalom születik, ezért a 2016-os Photokina rendezvényen kiállított termékek célja az, hogy a kreativitást, innovációt és minőségi kivitelezést segítsék elő.”

Vissza