Szűrés
A(z) Hisense kulcsszót tartalmazó cikkek
12 hangszórós hangprojektor érkezik
Az U5120GW névre keresztelt soundbar összesen 12 hangszóróval és 5.1.2 csatornás térhatású hangzással érkezik. Dolby Atmos technológiájának köszönhetően 360 fokban képes betölteni a teret, stúdiószerű (Hi-Res audio tanúsítvány), tökéletes akusztikai érzetet nyújtva. A készülék támogatja a legnépszerűbb audiórendszereket és formátumokat, AI-alapú technológiája pedig képes jelenetenként változtatni a hangszíneket, legyen szó mozizásról, zenehallgatásról vagy akár gamingről. A soundbar – amely már elérhető a hivatalos viszonteladóknál – az EISA „Az év házimozi hangprojektora 2022 – 2023” szakmai díjat is magáénak tudhatja.
Első helyen áll a Hisense a globális tévé-értékesítésben
Több mint 2,3 millió tévékészüléket értékesített partnereinek világszerte a Hisense tavaly decemberben, globális szinten pedig közel 24,5 millió készüléket adott el 2022-ben a vállalat. Az egész éves folyamatos eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense nemcsak a saját márkatörténetében ért el rekordot, hanem a globális tévépiacon is az első helyre küzdötte fel magát a tavaly decemberi hónapot tekintve.
Kutatás: ennyit tévéznek a magyarok
Tízből kilenc háztartásban van tévé, amelyet a magyarok közel fele naponta 1-3 órára kapcsol be – derült ki egy friss kutatásból. A felmérésben részt vevők tévénézésre és streamingre használják leggyakrabban a készülékeket, és az árra a legérzékenyebbek, ha tévévásárlásra kerül a sor. A Hisense kutatásából az is kiderült, hogy sportközvetítéseknél a minél nagyobb képernyőméret és a tévé képfelbontása a legfontosabb, új készüléket pedig mindössze a megkérdezettek 13 százaléka venne az elkövetkezendő egy évben.
Érdekességek a vasárnap kezdődő labdarúgó-világbajnokságról
Tízből négy magyar követni fogja a november közepén induló labdarúgó-világbajnokság mérkőzéseit, még úgy is, hogy a magyar csapat nem képviselteti magát az eseményen – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense felmérése szerint a legtöbb magyar tévén és családi vagy baráti körben nézi majd a meccseket, a résztvevő csapatok közül pedig a német és a spanyol válogatott a legnépszerűbb.