Kapcsolódó cikkek
- Az LG G Flex sem törhetetlen [Videó] 2013. december 13.
- Mennyit twitteltünk idén? [Videó] 2013. december 12.
- Akksiprobléma Samsung S4-nél – egy felhasználó tapasztalatai [Videó] 2013. december 11.
- HD támogatás nélkül debütált az Xbox Video áruház 2013. november 28.
- Valóban öngyógyító az LG G Flex [Videó] 2013. november 21.
- Megújult a Facebook Messsenger Android és iOS változata 2013. november 14.
- U3: szupergyors, 4K videókhoz ideális SD kártyaformátum 2013. november 8.
- A Sony közzétette a PS4 bontási videóját [Videó] 2013. november 8.
- Magyarország köszön vissza az Xbox One új reklámjából 2013. október 28.
- Videón és élőfotókon az LG G Flex 2013. október 24.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Jönnek a videóhirdetések Facebookra
Kevésbé a felhasználók örömét szolgálja a Facebook újdonsága: a hirdetőknek kedveznek ezzel a lehetőséggel. Jönnek ugyanis a videóhirdetések, melyek automatikusan elindulnak majd a hírfolyamban, ám szerencsére hang nélkül.
Az eddigi pletykákat a videóhirdetésekkel kapcsolatban blogposztban erősítette meg a Facebook. A bejegyzésben azt írják, tesztelik az újdonságot, amely – ahogy fogalmaznak – „egy új módja” annak, hogy a felhasználók promóciós videókkal találkozzanak a hírfolyamban.
Vagyis ez a megoldás a hirdetők érdekében jött létre, hiszen a felhasználók nagy része nem kedveli a különféle hirdetéseket, főleg nem az olyanokat, amelyek automatikusan el is indulnak.
A Facebook a posztban azt is közölte, hogy egy kisebb csoport számára már ezen a héten elérhető lesz a hírfolyamban megjelenő videóhirdetés. Ami pozitív, hogy bár ezek maguktól elindulnak, szerencsére hang nélkül. Ha a felhasználó szeretné felhangosítani, meg kell érinteni, illetve asztali verzió esetében rákattintani a hirdetésre.
A usereknek mobilverzió esetén nincs mitől tartaniuk, az automatikus lejátszás csak Wi-Fi kapcsolat esetén történik meg, így nem a mobiladatforgalmat terheli a videók letöltése.
Minden videóhirdetés végén két kapcsolódó tartalom jelenik meg, így egy adott cég több szpotja is egy helyen megtekinthető lesz.
Forrás: TheNextWeb.com