Kapcsolódó cikkek
- Az Office és a Dropbox együttműködik 2014. november 10.
- A mobilod megszállottja vagy? Ez az app megmondja! 2014. október 27.
- 3D katalógussal rukkolt elő a LEGO 2014. október 21.
- Két új funkció, amitől a BBM lehet a kedvenc csevegőalkalmazásod 2014. október 18.
- BKK FUTÁR app Android, iOS és Windows Phone platformra is 2014. október 14.
- Mobilalkalmazásban a segítség elsősegélynyújtáskor 2014. szeptember 16.
- Megjelent a Rovio eddigi legcukibb játéka – Angry Birds Stella [Videó] 2014. szeptember 5.
- Világszerte elérhető a Facebook Slingshot alkalmazása 2014. június 26.
- Egyre népszerűbb a foodpanda mobilalkalmazása 2014. június 6.
- D-Link Wi-Fi Smart Plug – és nincs több bedugva felejtett vasaló 2014. május 8.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Már 150 ezren töltötték le az „Én kicsi Tescóm” alkalmazást
Android és iOS rendszerű eszközökre is elérhető a Tesco saját fejlesztésű játékalkalmazása, az „Én kicsi Tescóm” . Már több mint 150 ezer felhasználó kóstold bele, milyen egy áruház virtuális üzemeltetése.
A Tesco játékában, az „Én kicsi Tescóm” alkalmazásban a felhasználók kipróbálhatják, milyen egy áruházat üzemeltetni, az árukészlet megrendelésétől kezdve, a polcok elhelyezésén át, egészen az áruház feldíszítéséig. A játék már túllépte a 150 ezer letöltést, melynek nagy része azAndroid felhasználóknak köszönhető. Összesen 128 ezer Android és 22 ezer iOS user próbálta már ki a játékot, melyben már 13 millió munkafolyamat indult megjelenése óta.
Tesco Timivé válva
Az alkalmazásban Tesco Timi segítségével megépíthetjük és szépíthetjük saját Tesco áruházunkat, valamint megismerhetjük az áruház működtetéséhez szükséges folyamatokat. A hasznos információk megszerzése után kreativitásunk és tudásunk alapján elkezdhetjük üzemeltetni saját üzletünket, amelyet a játékban eltöltött idő mennyiségével egyenes arányban, egyre gyorsabban fejleszthetünk.
Lehetőségünk van arra is, hogy az ismerősökkel kereskedjünk, üzletet kössünk, a játék gyorsítása érdekében pedig a heti feladatok elvégzéséért további bónusz is szerezhető. Annak érdekében, hogy a felhasználók a játék során valósághoz hű megoldásokkal találkozhassanak, a játékban meghirdetett akciók megegyeznek a Tesco akciós újságában meghirdetett akciókkal.
A legújabb frissítéseknek köszönhetően egy játékon belül több áruházat is nyithatunk, párhuzamosan fejleszthetjük őket, és akár a Facebook alkalmazásban található 3500 Rubik dekorációval is díszíthetjük azokat. 10 új termékkel találkozhatunk a különböző pultoknál, a régi termékek dizájnja frissült, a YouTube videók megtekintésével és reklámozásával pedig drágaköveket gyűjtögethetünk.
A fentieken kívül a webshopban bővített ajánlatokkal, napi kihívásokkal – melyek közül kiválaszthatjuk a szintet és a teljesítés sorrendjét – valamint hetente új, design cserélő kihívásokkal találkozhatunk. A jövőben Angry Bidrs dekoráció teszi még izgalmasabbá a játékot, az eredményekről és a frissítésekről push üzenetekben kapunk értesítést, valamint az aktuális egyenlegünket és az összegyűjtött Tesco pontok alakulását is nyomon követhetjük majd a játékban.
A játék már több díjat is bezsebelt magának. Az eFestival 2014 verseny Gamification kategóriájának 2. helyezését, valamint a Kreatív Mediadesign versenyének Mobilalkalmazások kategóriájában elért shortlistes pozíciót tudhatja magáénak.