A Huawei teljes körű integrált mobil kínálata a CES-en

Kütyü Magazin - 2015. január 8.

A Huawei több mint száz terméket állított ki a 2015-ös CES-en, beleértve legújabb okostelefonjait, viselhető okoseszközeit, táblagépeit, okos otthon készülékeit és járműbe építhető moduljait. A vállalat emellett bejelentette a Hilink kor vízióját: a Huawei stratégiáját, amellyel világszerte teljes körűen integrálható mobil internet megoldásokat kínálhat a fogyasztók számára.

„2014-ben az eddigi legjelentősebb eredményeinket könyvelhettük el. A közép- és felsőkategóriás termékekre összpontosító stratégiánk meghozta gyümölcsét: okostelefon eladásaink a tavalyi évihez képest 30 százalékkal növekedtek, és elérték a 11,8 milliárd dolláros értéket. A Huawei P7 és a Huawei Mate7 zászlóshajó okostelefonjaink világszerte népszerűnek bizonyultak. Mindeközben pedig a márkánk globális jelenléte is növekedett, a Huawei első kínai márkaként felkerült az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” (Best Global Brands) listájára 2014 októberében” – nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Fogyasztói Üzletágának vezérigazgatója.

 

 

„Továbbra is az okostelefon-üzlet megerősítése a célunk, és a jövőben is integrált, intelligens élményt biztosítunk majd a fogyasztók számára. A Huawei mobil szélessáv terén szerzett erős adottságait mozgósítva folytatjuk az autós hálózatokban és a Dolgok Internetében (Internet of Things) rejlő lehetőségek feltérképezését, arra törekedve, hogy jobb okos élményeket - mint például a vezetéstervezés, az autóvezetési preferenciák, a biztonsági elemzés - teremthessünk a „nagy adat” (big data) és a felhő alapú szolgáltatások integrálásával.” – tette hozzá Richard Yu.

Vezető szerepben a Huawei zászlóshajói

A Huawei közép és prémium kategóriás telefon-stratégiájának sikerét bizonyítja, hogy a vállalat okostelefonjai világszerte kedvező fogadtatásban részesülnek, amely egész évben a kiszállítások számának megugrásához vezetett. Ennek eredményeként a Huawei márkaismertsége 2014-ben 65 százalékra nőtt, az azt megelőző évben mért 52 százalékról, illetve a márka ajánlások értéke elérte a 43 százalékot az IPSOS szerint.

A vállalat Huawei és Honor márkájú termékeket is kiállított a CES 2015 technológiai seregszemlén, többek között a Huawei P7 okostelefon Sapphire, Arsenal és standard verzióját, a Huawei Mate7 prémium és standard készülékeket, valamint a Huawei Honor 6-ot és a Honor 6 Plus-t.

 

 

A Huawei P6 sikerének nyomában a P7 okostelefon kiszállításai elérték a 4 millió darabot, a készülék 2014. májusi, párizsi bemutatását követő első hat hónapban. Időközben a Huawei Mate7 modell is kedvező fogadtatásban részesült világszerte a tavaly szeptemberi piacra dobása óta.

A szintén az IFA-n, 2014 szeptemberében bemutatott G7 kiszállításai is elérték a több mint egymillió darabot az első két hónapban, amely tovább erősíti a Huawei pozícióját, mint az egyik vezető beszállító az okostelefonok piacán.

A „Hilink” kor víziója

A csúcskategóriás okostelefonok bemutatása mellett a Huawei az idei CES technológiai kiállításon tárta fel Hilink kor vízióját, amely a vállalat stratégiája arra, hogy teljes mértékben integrált mobil internet megoldásokat kínáljon világszerte a fogyasztók számára.

A Huawei termékeit azért tervezik, hogy a fogyasztók sokféle elvárásainak megfeleljenek a globális mobil internet világában. Az otthoni hálózatba kapcsolt okos termékek platformjának célja, hogy könnyű kapcsolatot hozzanak létre az emberek között bárhol, bármikor. Ide tartoznak többek között a tömegkommunikációs eszközök, a tárolási termékek, a levegő minőség ellenőrzők, az okos csatlakozók, az infravörös távirányító fény, és az okos elektromos szellőző. A Huawei MediaPad T1 és X1, a viselhető TalkBand B1, az E5 PRO mobil Wi-Fi, az olyan otthoni hozzáférést biztosító eszközök, mint a PT500 és a WS331C, az OTT Huawei M330 és a járműre szerelhető modul, a ME909Tu-565 szintén megtekinthető a CES 2015 kiállításon, bemutatva a Huawei „Hilink” megoldását.

 

 

Vissza