Kapcsolódó cikkek
- Elkészült az Android 5.1 Lollipop 2015. február 5.
- Már nem a Samsung India elsőszámú mobilgyártója 2015. február 4.
- Négy színben is kapható lesz a Galaxy S6 2015. február 4.
- Fej fej mellett az Apple és a Samsung 2015. február 3.
- Március elsején debütál a Galaxy S6 és a Galaxy S Edge 2015. február 3.
- Az LG is elismerte a Snapdragon 810 hibáját 2015. január 30.
- A Qualcomm végre színt vallott: elválnak a Snapdragon 810 és a Galaxy S6 útjai 2015. január 29.
- Használt telefonokról kerülnek ki a családi fotók és a jelszavak 2015. január 28.
- A Samsung texasi gyárából kerülhet ki az új iPhone processzorok többsége 2015. január 26.
- Március 2-án debütál a Galaxy S6 – megvan a végleges koncepció 2015. január 23.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Samsung szerint igenis ő a vezető mobilgyártó Indiában
A dél-koreai gyártó megcáfolta a Canalys kutatási eredményeit, melyek szerint a Micromax lett India elsőszámú okostelefon-gyártója 2014-ben. A Samsung szerint egyértelműen az övé a vezető pozicíó a régióban, s ezt a GfK India jelentésére hivatkozva állítja.
Tegnap beszámoltunk róla, hogy a Canalys jelentése szerint a Micromax átvette 2014 utolsó negyedévében a vezető mobilgyártó szerepét a Samsungtól Indiában. A dél-koreai gyártó kifogásolta ezeket az eredményeket, és egy másik piackutató, a GfK India felmérésére hivatkozva megcáfolta a Canalys jelentését.
Asim Warsi, a Samsung indiai mobil részlegének marketing alelnöke elmondta, hogy cége 2014-ben megőrizte vezető pozicióját az indiai okostelefon piacon, amit innovatív és izgalmas ajánlatainak köszönhet. A Samsung 35,7 százalékos piaci részesedést szerzett a szóban forgó évben Indiában, így több mint kétszer akkora jelenlétre tett szert, mint a sorban utána következő versenytársa. A vezető hozzátette, hogy a GfK felmérésének adatai azokra az eladásokra alapulnak, melyek India 50 ezer főnél magasabb lélelkszámú városaiban történtek.
Ez nem az első alkalom, hogy a Samsung hangot ad nemtetszésének egy kutatás kapcsán, amely rá nézve negatív eredményekkel zárult. Tavaly például a Counterpoint jelentését támadta a gyártó, ami India teljes mobilpiacát (hagyományos mobilok és okostelefonok) vizsgálta és a Micromaxot találta eredményesebbnek.
[Forrás: GSM Arena]