Kapcsolódó cikkek
- Közeledik az egymilliárd felhasználóhoz a WhatsApp 2015. szeptember 16.
- Mobilappon keresztül kommunikálhatunk házikedvenceinkkel 2015. szeptember 14.
- Elkészült Budapest első, akadálymentes mobil turistatérképe 2015. szeptember 11.
- UberENGLISH: a Duolingo és az Uber közös kezdeményezése 2015. szeptember 11.
- Applikációk és szoftverfejlesztő készlet a Samsung Gear S2 okosórájához 2015. szeptember 7.
- Az új Google Street View alkalmazás támogatja a 360 fokos fotók készítését 2015. szeptember 4.
- Már iPhone-okkal is működnek az Android Wear okosórák 2015. szeptember 1.
- Új tartalommal bővült és iOS-en is elérhető a Vigyél Haza applikáció 2015. augusztus 26.
- Bekerült a Cortana a Google Play áruházba 2015. augusztus 25.
- Saját csengőhang és képtovábbítás Skype-on 2015. augusztus 21.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Ujjlenyomatos bejelentkezzésel használható a legnagyobb online divatportál appja
Az Apple store „best new application” kategóriába sorolta a Fashion Days mobil vásárlásra készített alkalmazását. A jelenleg több mint 250 ezer letöltésnél járó, iPhone-ra, iPadre és Androidra fejlesztett applikációba való belépéshez pedig csak egy digitális ujjlenyomatra van szükség.
Az Apple szerkesztői csapata szeptemberben a legjobbak közé sorolta a Fashion Days iPhone vásárlási szoftverét többek között az Instagram és az Airbnb mellett. A döntést olyan szempontok szerint hozták meg, mint az innovatív dizájn, a közvetített hangulat, a minőség és a használati gyakoriság.
A bevezetés óta az iPhone-ra, iPadre és Androidra fejlesztett Fashon Days applikáció töretlenül áll az az első helyen az ingyenes alkalmazások között. Ezt erősíti az App store ajánlója, mely 14 országban buzdítja a felhasználókat, köztük van Románia, Bulgária, Magyarország, Csehország, Ciprus, Szlovákia, Szlovénia, Észtország, Görögország, Lettország, Litvánia, Málta, Lengyelország és Portugália.
Sebastian Gherman, a Fashion Days mobilalkalmazás fejlesztési csoportvezetője szerint a jelenleg 250 ezer letöltést számláló program az „útközben” lévő vásárlók számára olyan gyors és hatékony megoldást kínál, mint például a kulcsszavas keresés és a termék jellemzőire szűrhető lista. Ugyanakkor a legrövidebb idő alatt megvalósuló vásárlás sikerének kulcsa mindenképpen az innovatív, ujjlenyomatos bejelentkezési funkció az arra alkalmas eszközökön.
Mára a svájci alapítású online divatportál elérte, hogy összmegrendeléseinek mintegy 40%-a az új felületről érkezzen. Ezt a növekedési tendenciát tükrözi a magyar piaci helyzet is. Szász Judit, a Fashion Days Magyarország marketing menedzsere elmondta, hogy az elmúlt egy évben a mobileszközökről leadott megrendelések aránya mind Magyarországon, mind az egész iparágban kiugróan magas volt. Itthon a leadott megrendelések 33,92%-a érkezett az applikációt használóktól, míg ez a szám az egy évvel korábbi időszakban mindössze 26,41%-ot tett ki.
Idén a közel félmillió terméket kínáló portál nemcsak az applikációi fejlesztéseire fektetett komoly hangsúlyt, de a saját vásárlóitól kapott visszajelzések alapján a webshop is jelentős fejlesztésen esett át. A kulcsszavas keresés, a színre, árra, termékkategóriára vagy márkára szűrés mellett az új termék aloldalon még nagyobb képek segítik a döntést, illetve a keresések alapján hasonló termékeket is kínál a shop.