Kapcsolódó cikkek
- Wiwe: hogy ne álljon le a szív 2016. november 23.
- Ma kiderül, kik kapnak az idén VinCE Awards-ot 2016. március 3.
- Lezárult az ország egyik legnagyobb esport versenye, a Lenovo Y Kupa 2016. november 29.
- Magyar cég Bluetooth-os garázsnyitója elsőként nyerheti el az Apple tanúsítványát 2016. november 29.
- Újított az Uber 2016. november 26.
- A leggyorsabb, 240 Hz-es AGON gaming monitor az AOC műhelyéből 2016. november 25.
- Hódító útjára indul a közösségi filmajánló applikáció 2016. november 24.
- Karnyújtásnyira a virtuális valóság az Alienware vadonatúj gamer laptopcsaládjával 2016. november 16.
- A Samsung programmal ösztönzi a Tizen-alapú mobilalkalmazás-fejlesztést 2016. november 15.
- Itt a gamerek álma: az LG Magyarországon is bemutatta a világ első 144 Hz-es, 21:9 UltraWide monitorát 2016. november 13.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
A felhasználók számára már elérhető a fullcard nevű új okostelefon applikáció, amely egyben képes kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában. A mobiltelefon alapú kedvezményrendszer-alkalmazást a magyar tulajdonú Fullcard Zrt. fejlesztette ki, a Valor Capital Kockázati Tőkealap befektetésére támaszkodva.
A Fullcard okos megoldása a kereskedelmi szektor számára kínál kényelmes, gyors, és papírmentes megoldást különböző értékesítést ösztönző akcióik megvalósítására. A kereskedők az eddigiekhez képest relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban, papírmentes módon szólíthatják meg a potenciális vásárlókat. A Fullcard-ot kifejlesztő cég az alkalmazás rugalmas jellege miatt nem csupán a nagy kereskedelmi láncokat szólítja meg, hanem a kisméretű, akár egy üzlettel működő vállalkozásokat is. „Tapasztalataink és piaci felmérésünk szerint a mikrovállalkozások nyitottak arra, hogy saját vásárlói hűségprogramot alakítsanak ki” - mondja Komáromi Zoltán, értékesítési vezető. „A Fullcard számukra is elérhető, hatékony és modern eszközt kínál, anélkül hogy költséges fejlesztéseket kelljen megvalósítaniuk” – fűzi hozzá.
Egy virtuális kártya „mind felett”
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra kíváncsi. A kereskedők számára pedig mind a négy féle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékos kedvezménykártya, és utalványkártya) egyben kínálja. „Az alkalmazásunk a magyar piaci bevezetést követően külpiaci is megjelenést tervez. Miután az ötletrendszer kidolgozásra került, és a technikai infrastruktúra rendelkezésre áll, a külpiaci megjelenés már nem nagy lépés a Fullcard számára” – fogalmaz Németh Gábor, a VALOR Capital Kockázati Tőkealap igazgatósági tagja.
Megállapodás a Köki Terminállal
A Fullcard megoldása a bevásárlóközpontok, illetve a különböző akciós időszakokat hirdető kereskedelemszervezők számára is újszerű lehetőségeket kínál. Elsőként a Köki Terminál bevásárlóközponttal állapodott meg a Fullcard Zrt., melynek értelmében 2017-től az összes akciós időszakot a Fullcard okostelefonos alkalmazására támaszkodva bonyolítják majd.