Kapcsolódó cikkek
- Fókuszban a HONOR Magic V2, valamint a telefont és a kézi táskát ötvöző HONOR V Purse 2023. szeptember 1.
- A HONOR újragondolja az okostelefonok jövőjét 2023. augusztus 30.
- Különleges játékélmény a HONOR hajlítható telefonjával 2023. augusztus 24.
- Szétszerelős videó a HONOR Magic V2-ről 2023. augusztus 14.
- HONOR 90: Alkotókra hangolva! 2023. augusztus 1.
- Tökéletes képek a HONOR 90 kamerájával 2023. július 21.
- Pozitivitás és stílus 2023. július 18.
- Végre Magyarországon is kapható a hajlítható HONOR Magic Vs 2023. július 11.
- Szem- és alváskímélő funkció a HONOR mobilokban 2023. július 10.
- Érkezik az alkotókat előtérbe helyező HONOR 90 2023. július 6.
Legfrissebb híreink
- Bepörög az őszi szüretszezon – Okostelefonnal még a borozás is jobb
- Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
- Különleges színekben tündököl a Sony új fejhallgatója
- Technológia és testreszabhatóság – ezek lesznek a jövő edzéstrendjei
- Érkezik a LinkBuds Fit, a LinkBuds Open és a LinkBuds Speaker
Innovációs díjat nyert a HONOR
A BrandZ rangsorolás a marketinghatékonyság nemzetközileg elismert mérőszáma. A világ vezető pénzügyi intézetei és szervezetei a Kantar BrandZ mérési módszertanát használják indikátorként a márkák teljesítményének összehasonlításában. A Kantar Group felmérései szerint a HONOR élen jár a befolyást és a keresletet vizsgáló kategóriákban, és előkelő helyen végzett az okoseszközök kategóriájában – ezért is nyerte el az „Inspirational Star” innovációs díjat.
Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója az innovációs díj átvételekor
Ugyancsak nagy elismerés, hogy a Miaozheni Marketingtudományi Akadémia (MAMS) idén is első helyre sorolta a HONOR-t a Kína 100 legjobban fejlődő márkáját rangsoroló listáján. A MAMS mérési módszertana a feltörekvő márkák fejlődési potenciálját vizsgálja. Ez a mérés egyszerre veszi figyelembe a vállalatok jelenlegi értékét és fejlődési lehetőségeit, belső és külső tényezőkre alapozva. Beleszámítja a fogyasztóknál végzett felméréseket, az online elérést, befektetési intézmények becsléseit és a nyilvánosan elérhető pénzügyi adatokat.
„Hiszünk abban, hogy a prémium termékektől lesz egy márka is prémium, ezért is vagyunk elkötelezettek a HONOR dupla csúcskategóriás stratégiája mellett. Célunk a legjobb hajlítható okostelefonok létrehozása. Függetlenné válásunk óta, az elmúlt három évben bevételünk 10 százalékát a kutatás-fejlesztésbe fektettük. Elégedettek vagyunk az elért eredményeinkkel, és szeretnénk megköszönni a BrandZ-nek ezt az elismerést” – tette hozzá Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója.
A HONOR Magic V2 eladásai Kínában már felülmúlták a HONOR Magic V-t, az összesen eladott mennyiség pedig 5-10-szerese lehet majd a hajlítható készülékek első két generációjának bevételénél. A cég komoly eredményeket ért el a nemzetközi piacon is, bizonyos szektoroknál három számjegyű növekedéssel büszkélkedhet. Az első öt hónap eladásai pedig felülmúlták a teljes előző évet. Európában, a Közel-Keleten és Afrikában 130 százalékos, Latin-Amerikában pedig 230 százalékos a vállalat növekedése 2023 első félévében.
A HONOR a berlini IFA 2023-on
A HONOR az IFA 2023-on mutatta be az eddigi legkönnyebb és legvékonyabb, hajlítható HONOR Magic V2-t, valamint HONOR V Purse koncepcióját. Előbbi 21, utóbbi 9 „IFA legjobbja” díjat nyert el a nemzetközi médiától.