Kapcsolódó cikkek
- Ismét itt az esport CUP powered by Telekom 2023. október 16.
- Ismét a Telekom adta el a legtöbb mobilt és táblagépet 2023. június 16.
- Locsolókölnit készített a mesterséges intelligencia 2023. április 4.
- Kimagasló e-sport élményt kapott 150 versenyző a Telekom és az Esport1 jóvoltából 2022. november 30.
- A Telekomnál mától elérhetők az Apple új készülékei 2022. szeptember 16.
- Felturbózott korlátlansággal indítja az őszt a Telekom 2022. szeptember 10.
- Szöveges keresővel turbózza fel a podcastokat a Telekom 2022. augusztus 24.
- A Telekom webshopja értékesítette a legtöbb mobiltelefont és tabletet 2022. május 5.
- Nagyon pörgött tavaly a Telekom webshopja 2021. április 13.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Szuper ajánlatok a Telekom webshopján
A Magyar Telekomnál idén is nagyszerű ajánlatokkal érkezik a Cyber November, így nemcsak Black Friday napján, hanem egész novemberben extra kedvezmények várják mindazokat, akik új eszközt szeretnének vásárolni. Novemberben az érdeklődők egyes telefonok és digitális otthontuning eszközök online vásárlása esetén egy meghatározott második eszközt fél áron vásárolhatnak meg, valamint extra 22 ezer forint online készülékkedvezménnyel csaphatnak le az akcióban résztvevő TV, notebook és tablet készülékekre.
A Telekom online webshopja ötödik éve tartja piacvezető szerepét a mobilkészülék- és tablet értékesítés területén az online kiskereskedelmi piacon 28%-os részesedéssel. A távközlési szolgáltató online értékesítési felülete közel 10%-át adta a mobiltelefon és tablet, szórakoztató elektronika és számítástechnika termékkategóriák összesített hazai online kiskereskedelmi forgalmának a tavalyi évben– állapította meg a GKID piacelemzése.* Ehhez az eredményhez nagyban hozzájárulnak az őszi akciók is, hiszen a készülékeladások jelentős százaléka ebben az időszakban realizálódik.
A www.telekom.hu-n a mobiltelefonokon és a tableteken túl az okoseszközök széles választéka érhető el, aminek köszönhetően mindenki megtalálhatja a hozzá legjobban passzoló készüléket, legyen szó okostelefonról, TV-ről, notebookról vagy digitális otthontuning eszközökről. A Magyar Telekom célja, hogy minél szélesebb körben tegye elérhetővé a digitális élet nyújtotta előnyöket, ezért az idei Cyber November során egyes Samsung, Honor, Xioami és Motorola telefonok, a saját gyártású T Phone Pro 5G (2023) készülékek, valamint a digitális otthontuning eszközök vásárlása esetén egy meghatározott második készüléket fél áron ad a szolgálató.
„Nagy hangsúlyt fektetünk a webshopunk fejlesztésére annak érdekében, hogy a vásárlóink egyszerűen, gyorsan és kényelmesen választhassák ki a nekik legmegfelelőbb új eszközeiket. Az idei Cyber November során ajánlatainkkal szeretnénk segíteni ügyfeleinket a karácsonyi készülődésben, hogy hasznos, a digitális fejlődést segítő ajándékok kerülhessenek a fa alá.” – mondta el Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
A Cyber November marketing-kampányában visszatérnek az ország kedvelt online dokukomédiája, a Marsra magyar! szereplői is, így az ajánlatokat a nézők Stefanovics Angéla, Badár Sándor, Gyöngyösi Zoltán és Dér Henrietta humoros játéka tolmácsolásában ismerhetik meg.
_______________________
* eTOPLISTA módszertan:
A GKID immár 8. éve állítja össze a legnagyobb forgalmú e-kereskedők rangsorát. A kutatócég az eTOPLISTA összeállításakor csak a magyar nyelvű, forintban árazó, magyarországi operációval működő e-kereskedők sokaságát és online kiskereskedelmi értékesítésből származó forgalmát veszi figyelembe. A részesedések a 2022-es naptári évre vonatkozó, online értékesítésből származó forgalom szerint kerültek meghatározásra. A rangsor alapjául szolgáló sorrendet az online vásárlói mintákon végzett kutatások, publikus adatgyűjtések, valamint a kínálati oldali felmérések és kereskedői adatszolgáltatáson alapuló forgalmi modellezések segítségével határozza meg a GKID. Azon kereskedőknél, ahol az online értékesítésből származó forgalom nem transzparens, vagy publikusan hozzáférhető, a nyilvános rangsorba kerülés feltétele volt a GKID által előzetesen becsült forgalmi súly írásban történő hitelesítése és a nevesítéshez való hozzájárulás. Az eTOPLISTA csak rangsort közöl, a kereskedőkhöz kapcsolódó egyéni forgalmi adatokat a GKID nem hozza nyilvánosságra.
A cikkben hivatkozott e-kereskedelmi forgalmi adatok kapcsán további információ és háttér: https://gkid.hu/2023/05/15/dkk-2023-1/