Kapcsolódó cikkek
- Galaxy S3 és Lumia 920 egy reklámban 2013. március 20.
- Világszerte elérhető a Sony Xperia Tablet Z 2013. február 25.
- Bemutatkozott a PlayStation 4 2013. február 21.
- Négy magyar is bekerült a világ legjobb fotói közé 2013. február 5.
- Guinness-rekord az Xperia ZL segítségével 2013. április 5.
- Készül az Xperia A, az Xperia UL és a 6,4 colos „Togari” 2013. március 28.
- Súlyos hiba az Xperia Z mobilokban? 2013. március 22.
- Két új Xperia a Sony tavaszi kínálatában – SP és L 2013. március 18.
- Az LG Optimus G reklámokkal trollkodik a Time Square-en 2013. március 14.
- Sony Xperia SP és L – Napokon belül a piacon 2013. március 12.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Dr. Hannibal Lecter és a Sony Xperia Z
A Sony Xperia Z regionális kampánya teljesen átszövi az AXN új, saját gyártású sorozatának promócióját. A Hannibal-promóció számos eleméhez szorosan kapcsolódva jelenik meg a sorozat kiemelt támogatója, a Sony Mobile. Az időben és tartalmilag is összehangolt tévékampány egyszerre 6 országban, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon látható az AXN felületein.
A sorozatajánlók első 5 másodpercében Mads Mikkelsen, mint a vacsorájához készülő Dr. Hannibal Lecter, úgynevezett „Promo Keretben” látható egy Sony Xperia Z okostelefonon. Ezzel az egyedülálló hirdetési megoldással a tévénézők értékes tartalmi környezetben találkozhatnak látványos és újszerű márkakommunikációval.
A beharangozókhoz és a sorozat epizódjaihoz kapcsolódva támogatói szpotok is erősítik a kampányt, de most kicsit másképp, mint amit klasszikus szponzoráció esetén megszoktunk, hiszen itt a sorozat jelenetei is visszaköszönnek a telefon kijelzőjén. A támogatást kiegészíti egy televíziós beharangozókkal is népszerűsített, Hannibal pszichológiai jellemrajza köré épülő online nyereményjáték is, amelyben a Sony Mobile csúcstelefonjáért szállhatnak ringbe a játékosok. A kampány harmadik elemeként „Ad Bumper ” szpotokban a reklámelválasztó elem egyedi megoldással áttűnik és összekapcsolódik a reklámblokk első szpotjával, amely szintén az új Sony Xperia Z okostelefont hirdeti.
A szponzorációs csomagot és az egyedi hirdetési megoldásokat az AXN budapesti régióközpontja találta ki és fejlesztette. A kampányban látható szpotokat a csatorna kreatív csapata gyártotta minden országra. A kampány kivitelezésében a PHD, a Sony Mobile médiaügynöksége és az R-Time, az AXN reklámértékesítési partnere is részt vett.