Dr. Hannibal Lecter és a Sony Xperia Z

Kütyü Magazin - 2013. március 29.

A Sony Xperia Z regionális kampánya teljesen átszövi az AXN új, saját gyártású sorozatának promócióját. A Hannibal-promóció számos eleméhez szorosan kapcsolódva jelenik meg a sorozat kiemelt támogatója, a Sony Mobile. Az időben és tartalmilag is összehangolt tévékampány egyszerre 6 országban, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon látható az AXN felületein.

A sorozatajánlók első 5 másodpercében Mads Mikkelsen, mint a vacsorájához készülő Dr. Hannibal Lecter, úgynevezett „Promo Keretben”  látható egy Sony Xperia Z okostelefonon.  Ezzel az egyedülálló hirdetési megoldással a tévénézők értékes tartalmi környezetben találkozhatnak látványos és újszerű márkakommunikációval.

A beharangozókhoz és a sorozat epizódjaihoz kapcsolódva támogatói szpotok is erősítik a kampányt, de most kicsit másképp, mint amit klasszikus szponzoráció esetén megszoktunk, hiszen itt a sorozat jelenetei is visszaköszönnek a telefon kijelzőjén. A támogatást kiegészíti egy televíziós beharangozókkal is népszerűsített, Hannibal pszichológiai jellemrajza köré épülő online nyereményjáték is, amelyben a Sony Mobile csúcstelefonjáért szállhatnak ringbe a játékosok. A kampány harmadik elemeként „Ad Bumper ” szpotokban a reklámelválasztó elem egyedi megoldással áttűnik és összekapcsolódik a reklámblokk első szpotjával, amely szintén az új Sony Xperia Z okostelefont hirdeti. 

A szponzorációs csomagot és az egyedi hirdetési megoldásokat az AXN budapesti régióközpontja találta ki és fejlesztette. A kampányban látható szpotokat a csatorna kreatív csapata gyártotta minden országra. A kampány kivitelezésében a PHD, a Sony Mobile médiaügynöksége és az R-Time, az AXN reklámértékesítési partnere is részt vett. 

 

 

 

Vissza