Kapcsolódó cikkek
- Érkeznek a nagykijelzős Samsung Galaxy Pro táblagépek 2014. február 4.
- Samsung Galaxy Tab 3 Lite – az alsókategória versenyzője 2014. január 17.
- Samsung: akár 4GB RAM az okoskütyükben 2014. január 1.
- Hamarosan debütál a Galaxy Note Pro 12.2, a Galaxy Tab Pro 8.4 és a Galaxy Tap Pro 10.1 2013. december 20.
- Elérhető az Y magazin legújabb téli száma 2013. december 27.
- Megérkezett a legfrissebb Marie Claire @Work és Elle Man iPad-magazin 2013. november 12.
- Percenként 700 Samsung készülék talál gazdára 2013. október 31.
- Egyszerre lesz Android és Windows Phone a HTC mobilokon? 2013. október 9.
- Bemutatkozott az izgalmas Galaxy trió: Note 3, Note 10.1 2014 Edition és Gear 2013. szeptember 5.
- Fotón a 12,2 colos Galaxy Note és a Galaxy Gear prototípusa 2013. szeptember 2.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Dropbox tárhely és magazin előfizetés a Samsung tabletekhez
Az IDC kutatása szerint 2013 negyedik negyedévében a táblagépek népszerűsége megközelítette a PC-két, hiszen összesen 76,9 millió darab fogyott belőlük mindössze 3 hónap alatt. A piac egyik legdinamikusabban fejlődő szereplője a Samsung volt, amely az egy évvel korábbi időszakhoz képest 85,9%-kal több ilyen készüléket tudott értékesíteni. A KutatóCentrum 18-59 éves magyarországi internetezők körében végzett kutatása megerősíti a fenti tendencia hazai érvényességét: míg 2012-ben csupán a válaszadók 5, addig 2013 végére már több mint háromszor ennyien, a megkérdezettek 17%-a vallotta magát táblagép-tulajdonosnak.
A Samsung saját felmérése szerint a piac további növekedésének egyik kulcsa a hasznos, valódi hozzáadott értéket jelentő helyi tartalmak megjelenése lehet. Míg a világ több országában már számos magazin kínál különleges, digitális kiadásokat, addig hazánkban elsősorban az interakció nélküli, digitális „nézőkép” jellegű magazinok terjedtek el.
A vállalat több magyarországi kiadóval szövetkezve ezért nem egyszerűen létrehozta a táblagépre optimalizált tartalmakat, hanem ingyenesen elérhetővé is tette azokat vásárlói számára. A Joy, Éva és Men's Health magazinok digitális kiadásaiból 6 hónapig érvényes, míg a Füles rejtvényújságból 2014. december 31-ig szóló előfizetést kap minden Samsung Galaxy Tab 3, Galaxy Note 8.0, Galaxy Note 10.1 (2014 edition), Galaxy TabPro és Galaxy NotePro tulajdonos. Hamarosan az új készüléket vásárlók előtelepítve találhatják meg a magazinokat a táblagépeiken, de addig is a régi és új táblagép tulajdonosok a Samsung saját alkalmazásboltjából, a Samsung Appsből tölthetik le ingyenesen.
Csúcskategóriás, Galaxy TabPro és NotePro családba tartozó táblagépeihez ezen felül számos további, angol nyelvű szolgáltatás is elérhető. Ezek közül a nemzetközi gazdaság iránt érdeklődőknek a 12 hónapos Bloomberg Businessweek+, az álláskeresőknek a 3 hónapos Linkedin Premium, míg a sportrajongóknak a 6 hónapos Livesports.tv előfizetés lehet a kedvence.