Kapcsolódó cikkek
- Vodafone-Karácsony: 1 forintért 12 különböző okostelefon 2011. november 14.
- Új feltöltőkártyás Vodafone-tarifa: Jutalom Plusz 2011. október 5.
- Vodafone: Kedvezményes tarifa + szuperinternet egyetemistáknak 2011. szeptember 29.
- 2012 közepére országosan szupergyors a Vodafone 2011. szeptember 28.
- Új, havidíjas tarifák a Vodafonnál - egyéni kedvezménnyel 2011. szeptember 15.
Legfrissebb híreink
- Prémium technológia minden nappaliba – megérkeztek a TCL TV-k a MediaMarktba
- Digitális szabadság a Szigeten: több adat, több élmény
- A jövő hajlik: megérkezett a HONOR Magic V5 Magyarországra
- Adat vagy élet? Zsarolóvírusok az egészségügyben
- Így lesz tökéletes a kép nappal és sötétben is – az OLED tévék új generációja
mobilEST: teljes programkalauz mobilra

Januárban megérkezik a felhasználók telefonjára az Est Lapok programkalauza, a mobilEST, amelyben a teljes budapesti és országos programlista böngészhető és kereshető lesz. Az alkalmazást az EST MEDIA és a Vodafone Magyarország közösen, hosszú távú stratégiai együttműködésben vezeti be a piacra: a mobilEST mindenkinek ingyenes lesz, de a Vodafone-előfizetők többletszolgáltatásokat és exkluzív tartalmakat kapnak.
A felhasználók akár a teljes, országos Est programadatbázist is böngészhetik, vagy tetszés szerinti ajánlót állíthatnak össze az érdeklődési körüknek megfelelő programokból azokban a városokban, amelyekben élnek és megfordulnak. A mobilEST először androidos és iPhone-os verzióban jelenik meg, de hamarosan más operációs rendszereken és táblagépekhez igazított felülettel is elérhető lesz.
Az alkalmazás mindenki számára ingyenesen elérhető lesz, a Vodafone előfizetői ugyanakkor extra szolgáltatásokhoz és exkluzív tartalmakhoz is hozzáférhetnek. A mobilEST jelzi az egyre bővülő Vodafone Keddel kedvezményesen elérhető rendezvényeket, üzleteket és helyszíneket, és szorosan integrálják az alkalmazásba a Vodafone több millió számot tartalmazó Zenetár szolgáltatását is. Az EST MEDIA a mobilEST-tel a nyomtatott programkalauzok és azok online változata mellett egy újabb, mindenkor "kéznél levő" csatornán juttathatja majd el a hasznos és releváns tartalmait a közönséghez, illetve újabb hatékony felületeket tud kínálni az aktív és az átlagosnál többet költő fogyasztókat megszólítani kívánó hirdetők számára.