Kapcsolódó cikkek
- Sport és egészség Androiddal 2012. április 22.
- Tavaszi áresés a Telenornál: mobileszközök 10 ezer forint kedvezménnyel 2012. április 4.
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás 2012. március 30.
- Dolgozz Otthonról Nap: április 21-én először Magyarországon 2012. március 27.
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét 2012. február 8.
- Okostarifa már 1990 forintos havidíjtól 2012. február 2.
- Új "nagyimobil" a Telenor kínálatában - Doro PhoneEasy 409gsm 2012. április 26.
- Forma-1 belépőjegyet kapnak az új Red Bull MOBILE előfizetők 2012. április 18.
- Felére csökkenő költségek a Telenor Webirodájával 2012. április 17.
- Felhőalapú it-szolgáltatásokban látja a jövőt a Telenor 2012. április 17.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Banánt varázsol használt mobilokból a djuice
Mit eszik a majom? Többek közt banánt. Hogy mi köze ennek a mobilokhoz? A válasz egyszerű: a djuice a Fővárosi Állat- és Növénykerttel közösen pörgeti tovább használt mobil begyűjtő akcióját, és most a visszahozott készülékek után egy adag ínycsiklandozó banánt biztosít az Állatkert majmainak. A banánakció ideje alatt online Monkey Show sorozat alapozza meg az állati hangulatot a djuice weboldalán. Az akcióban résztvevő fiatalok pedig automatikusan Arany Banán díjért és egyéves állatkerti belépőért is pályáznak.
A djuice rendszeresen kínál vásárlási kedvezményt azoknak, akik a környezettudatosság jegyében az üzletben leadják használt mobiljukat. Az akciót most továbbfejlesztette a fiatalok mobilmárkája, és a Fővárosi Állat és Növénykerttel együttműködésben hatalmas banángyűjtésbe kezd. Április 3. és május 17. között minden, az akció keretében visszaváltott mobiltelefon után egy adag banánt biztosít a djuice az állatkert majmainak: ami a fiataloknak 5000 Ft kedvezményt jelent, az a majmoknak egy adag ízletes banánt!
A banángyűjtő akció és az Állatkert majmainak népszerűsítésére egy 14 részesre tervezett online sorozattal jelentkezik a djuice. A Monkey Show újszerű megközelítésben mutatja be az 1866 óta működő Fővárosi Állat- és Növénykert népszerű majom-lakóit. 18 különböző fajhoz tartozó 88 majom él itt, amelyek között szigorú hierarchia figyelhető meg, és mindenkinek megvan a saját története. A gorillák között a Nyugat-Afrikából származó Golo a vezérhím, míg az aranyhasú mangábék között Kálmáné a „trón”. A látogatók imádják a 2 mókás mókusmajmot, Arankát és Bíborkát, valamint a Csilla Mandagóra névre keresztelt mandrillt is. Igazi nagy kedvencek Moira és Vilmos, a két orángután kölyök, akik nap mint nap kellemes perceket szereznek rajongóiknak. A djuice Monkey Show-ja viszont nem csak a majomház falai között forog: a sorozat főhősei a két, majomsámán által elvarázsolt, emberbőrbe bújt maki, akik majomlelkükkel, de emberi testben izgalmas kalandokba keverednek, hogy a nagyváros forgatagában teljesítsék banángyűjtő küldetésüket, ami révén visszajuthatnak az áhított majomközösségbe.
További információkat a djuice weboldalán és hivatalos Facebook oldalán találsz az akcióról.