Kapcsolódó cikkek
- Sürgetővé vált a mobil adatvédelmi szolgáltatások bevezetése 2012. április 24.
- Már három képernyőn elérhető a ZeneCenter 2012. április 19.
- A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése 2012. április 14.
- 6,65 milliméter vastagságú androidos mobillal készül az Oppo 2012. április 26.
- Százötvenezer Xiaomi Mi One okostelefon kelt el 13 perc alatt 2012. április 25.
- Biztosan lesz magenta színű Lumia 900 2012. április 25.
- Samsung nap az új Galaxy Mini 2-vel 2012. április 25.
- Okostelefon-tablet hibridekkel készül a ZTE? 2012. április 24.
- Fehér színben is kapható az LG Optimus Vu 2012. április 24.
- Samsung Galaxy S III – Friss fejlemények [Videó] 2012. április 24.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az internetes üzlet mától okostelefonon dübörög
Nagykereskedések számára kidolgozott mobiltelefonos applikációkat vezet be a magyar piacra az SPS Média Kft. Az egyelőre versenytárs nélküli apps-ek segítségével a kereskedők mindig “kézben tarthatják” az üzletüket.
A most debütáló e-Link Mobile és e-Link VIP S gyorsasága versenyelőnyt biztosít a nagykereskedőknek és partnereiknek egyaránt, ami az árverseny sújtotta kereskedelmi szektorban versenyző cégeknek jelent megoldást legfontosabb üzleti problémáikra. Az alkalmazások felhasználói köre iparágfüggetlen, országszerte 500-600 nagykereskedés több ezer partnerét kiszolgálhatja.
Tóth Géza, a mobil alkalmazásokat kidolgozó, szoftverfejlesztő SPS Media Kft. ügyvezetője a bemutatón elmondta: Az egyre romló külső körülmények k özött az boldogul jobban, aki előnyre tesz szert versenytársaihoz képest. Az értékesítési kényszer számos cég értékesítési rendszerének teljes átalakítását és az elektronikus értékesítési felületek kialakítását követeli meg. A bemutatott fejlesztések szükségességét valós üzleti igény hozta létre, és máris számos milliárdos forgalmú nagykereskedő cég jelezte érdeklődését a bevezetése iránt.
A felfokozott érdeklődés érthető, hiszen a válság sújtotta magyar piacon további árversennyel nem érhető el üzleti előny, így a nagykereskedő cégek is inkább a jobb ügyfélkiszolgálástól remélik kiskereskedő partneerik megőrzését, a rendelési szint fenntartását. 2012 első két hónapjában 1113 milliárd forint értékű forgalom realizálódott az országos kiskereskedelmi üzlethálózatban, valamint a csomagküldő és internetes kiskereskedelemben a Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján. Ez némileg elmarad az egy évvel korábbiakhoz képest.
Az e-Link Mo bile létrehozásának ötletét az adta, hogy a kiskereskedések nagy részében nincs megfelelő infrastruktúra a nagykereskedésekkel való aktív, elektronikus kapcsolattartásra, ez pedig jelentősen lassítja az üzletmenetet. Az e-Link Mobile androidos telefonra fejlesztett alkalmazás letöltésével a kiskereskedő partnerek azonnal láthatják a nagykereskedések friss termékeit, az akciókat, promóciókat, készletinformációkat. A valós idejű értékesítési adatokat látva növelhető az árrés, könnyebben lehet tervezni, a rendszer kényelmes használata növeli a kiskereskedő partnerek lojalitását. Külön előny, hogy valós idejű kontrolling alkalmazható az e-Link Mobile segítségével.
A menedzserek üzleti információéhségének csillapítására dolgozták ki az iPhone-ra optimalizált e-Link VIP S-t, azaz a Vezetői Információs Pult -ot, mely azonnal az üzleti valósághoz köt minden cégvezetőt, logisztikai, kereskedelmi vagy pénzügyi vezetőt, irodá n kívül is. Egyetlen gombnyomásra átláthatóvá válik a vállalkozás okostelefonról, a legfontosabb értékesítési mutatók vizualizálásával. A valós idejű vevői kintlévőség, készletforgási sebesség akár egy folyó tárgyalás közben is döntési támpont lehet a cégvezetés számára. Az adatok elemezhetőek földrajzilag, összehasonlíthatóak időarányosan, illetve bármilyen más szempont előhívható- elősegítve ezzel a cég működésének átláthatóságát.
Az applikációk ünnepélyes bemutatkozásán az Oracle a legújabb fejlesztési trendekről, a Vodafone SOHO üzletága kiskereskedő egyéni vállalkozók, mikrovállalkozások üzleti igényeire kifejlesztett előfizetéseit mutatta be.
A Google előadásából megtudhattuk, a B2B szektorban is egyre fontosabbá válik az interneten való megjelenés, így most érdemes belekapcsolódniuk a változatos online jelenlétbe (pl. youtube, kattintás alapú hirdetések) az erősödn i akaró nagykereknek. A pályázati finanszírozással foglalkozó Goodwill Consulting előadásából pedig arra is tippeket kaphattak a nagykereskedések képviselői, hogyan szerezhetnek pénzt a mobil applikációk megvásárlására, amelyhez természetesen a SPS Média korábbi és jelenlegi partnerei kedvezményes áron juthatnak hozzá.