Kapcsolódó cikkek
- Ilyen lesz a Facebook Home? 2013. április 4.
- Holnap debütál a Facebook mobil? – HTC First 2013. április 3.
- HTC Desire P – Hivatalosan is 2013. április 2.
- A Facebook is az okostelefonpiacon próbál szerencsét? 2013. március 29.
- Úton van a Butterfly sorozat következő tagja 2013. március 28.
- A belépőszinten is újít a HTC – Desire P és Q 2013. március 26.
- HTC E1 – A kétkártyás M4 2013. március 20.
- Az LG Optimus G reklámokkal trollkodik a Time Square-en 2013. március 14.
- Javában készül az új Facebook mobil – HTC Myst 2013. március 11.
- UltraPixel kamera kerülhet a jövőben érkező középkategóriás HTC mobilokba is 2013. március 7.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Megváltozik a HTC szlogenje
A tajvani gyártó megválik a „Quietly Brilliant” szlogentől, s egy új, az eddiginél sokkal energikusabb kampányt indít, hogy felhívja magára és minőségi termékeire a nagyközönség figyelmét.
A HTC az utóbbi években hiába dobott piacra minőségi anyagokból készült, új funkciókkal és látványos kezelőfelülettel felvértezett termékeket, egyre nagyobb veszteséget volt kénytelen elkönyvelni. Jelenleg igen aggasztó a vállalat helyzete, s mi sem mutatja ezt jobban, mint az, hogy Peter Chou előrevetítette, visszalép vezérigazgatói posztjáról, ha kudarcot vall utolsó reménységük, a One.
Szerencsére a gyártó felismerte, hogy az aktuális helyzetért részben a csendes, visszafogott marketing lehet a felelős, amit a „Quietly Brilliant” szlogen hirdetett. Rájöttek, hogy nem elég jó termékekkel előrukkolni, azokat bizony el is kell adni a felhasználóknak. Elég csak a Samsung pozitív példáját említeni, aki elérte, hogy még a csapból is az ő Galaxy mobiljai folyjanak, s igen gyorsan a világ elsőszámú okostelefon gyártójává lépett elő.
A HTC egy kicsit későn, de még időben világosodott meg, hiszen nemrég debütált idei csúcsmodellje, a One, mely köré rögvest fel is építheti új, energikus kampányát, amit a „Quietly Brilliant” szlogen helyett a „Bold, Authentic, Playful” mottó képvisel.
Benjamin Ho, a gyártó egyik marketing vezetője elárulta a World Street Journal-nak, hogy a „Bold” (feltűnő) szó azt jelzi, hogy a jövőben nem zárkóznak el a marketing fegyvertárától, sőt nagy erőkkel hirdetik termékeiket, azaz ebből a szempontból egy éles filozófiai váltás következik be a cég életében. Az „Authentic” (eredeti) szó az innovatív megoldásokra utal, a „Playful” (játékos) pedig az új, a felhasználók elégedettségét szolgáló funkciókra hívja fel a figyelmet.
Kíváncsian várjuk, hogy az év egyik, ha nem a legjobb telefonjaként ismert One, a HTC szemléletváltása és az agresszívebb marketing meghozzák-e a sikert a gyártónak. Mi drukkolunk neki.
[Forrás: Droid-Life]