Kapcsolódó cikkek
- A Samsung Gear 360-tal bárki létrehozhat virtuális valóságot 2016. február 22.
- A barcelónai premiert követően már meg is rendelhető az S7 2016. február 21.
- 2016-ban is lendületesen terjeszkedik a Samsung Pay 2016. február 21.
- A Samsung bemutatta az eSIM-mel rendelkező Gear S2 classic 3G eszközt 2016. február 19.
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal 2016. február 17.
- Minden okos... 2016. február 11.
- Eltűnnek az elválasztókeretek a videofalon 2016. január 11.
- A Samsung birtokolja az AMOLED piac 95,8%-át 2015. december 14.
- Két verzióban érkezhet a Samsung Galaxy S7 2015. szeptember 24.
- Üzleti kijelzőkkel készül az IFA-ra a Samsung 2015. augusztus 28.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Fejlesztések a kijelzőtechnológiában
A Samsung a 2016-os Integrated System Europe (ISE) kiállításon mutatta be megújult digitális kijelzők és vizuális megoldások termékpalettáját Amszterdamban. Az „innováció új szintre emelése” vezérelvet követve a Samsung a többi között a kiskereskedelmi, a vendéglátói, a tárgyalótermi és a szórakoztató terekre optimalizált kijelzők széles skáláját vonultatta fel.
„A Samsung a világ legkiválóbb és legerősebb vizuális kijelzőinek gyártójaként folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy tovább csiszolja technológiáját, ezzel lehetővé téve ügyfelei számára, hogy új és egyedi élményt nyújthassanak saját vásárlóiknak – mondta el Seog-gi Kim, a Samsung Electronics Vizuális Kijelzők üzletágának szenior alelnöke. – Nagy örömünkre szolgál, hogy a jövőre vonatkozó elképzeléseink megelevenedhetnek az ISE 2016-on. Nagyon várjuk, hogy bemutathassuk, hogy a teljes kijelző portfóliónk és a legmodernebb technológiánk által milyen új lehetőségek nyílhatnak meg partnereink előtt az új és interaktív tartalmak közvetítése terén.”
A Samsung sokszínű termékcsaládja a nagyszabású video falaktól a kristálytiszta LED kijelzőkön át egészen a kereskedőbarát átlátszó OLED és tükör képernyőkig terjed. Ezek mindegyike segít megmutatni a látogatóknak a magával ragadó és informatív vizuális környezet értékét, azaz, hogy az milyen befolyásoló erővel bír a vásárlói lojalitás kialakításában és végső soron az értékesítés ösztönzésében.
Erőteljes és tartós kültéri kijelzők
A Samsung kültéri kijelző szériája lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy még a legnagyobb kihívást jelentő körülmények között is éles, kitűnően látható tartalmakat osszanak meg. Ahogyan az az OH55D kijelzőnél is előtérbe kerül, a Samsung kültéri technológiái belső hűtési és fűtési rendszert alkalmaznak, amely az egyenletes teljesítmény érdekében akár -30 oC és 50 oC között is képes a külső körülményekhez igazítani a beállításokat. Emellett az OH55D kijelző IP56 tanúsítvánnyal is rendelkezik, így ellenáll a por és víz okozta károknak is.
Az OH55D kijelző az egyenletes, 2 500 nites fényerejének és a 5 000:1 kontrasztarányának köszönhetően pavilonokban és más komplex kültéri események helyszínén is elhelyezhető. Az automatikus fényerő érzékelővel ellátva - amely valós idejű konfigurálást tesz lehetővé - a felhasználók biztosak lehetnek benne, hogy az adott természetes- és háttérfényforrások csak minimálisan befolyásolják majd a kijelző képét, az üzeneteik tisztán láthatóak lesznek.
Professzionális videofalak
A professzionális, keskeny (3,5mm-es, kávától-káváig) kialakítású UD55E-A videófalak üzleti, beltéri és nyilvános alkalmazásra egyaránt optimálisak. A tiszta és egyenletes tartalomsugárzás érdekében ötvözik a továbbfejlesztett színkezelési képességet, valamint a nagyméretű kijelzők nyújtotta vizuális élményt. A tökéletesen pontos fényerő és színhelyesség érdekében minden egyes UD55E-A videofal szigorú gyári ellenőrzésen és hangoláson esik át, mielőtt forgalomba kerül. Ennek köszönhetően a képernyőkön közvetített üzenetek zavartalanul juthatnak el a nézőkhöz. A kijelzők a piacon elsőként rendelkeznek integrált DisplayPort (DP) 1.2 és HDMI bemenetekkel is, így UHD tartalmak lejátszására is képesek különböző konfigurációk mellett.
A kiállításon bemutatkozik a piacon jelenleg elérhető legkeskenyebb kijelző fal is. A Samsung UHF-E képernyő „kávától káváig” kialakítású, vagyis felső és bal oldalain csupán 0,9 mm, alsó és jobb szélein pedig mindössze 0,5 mm vastag a kerete. A keskeny dizájnnak köszönhetően maga készülék nem vonja el a figyelmet, így a néző csakis a vetített tartalomra összpontosíthat. A korábbi modellekre is jellemző tartósság és színmegjelenítő képesség mellett az UHF-E videofal letisztult, stílusos alternatívát nyújt a zavartalan beltéri tartalomsugárzásra.
Kis pixeltávolságú LED kijelzők
A vállalati, vezérlői és ügyféltájékoztatási célokra kifejlesztett beltéri Samsung SMART LED kijelzők alkalmasak a tartalmak figyelemfelkeltő közvetítésére, és alacsonyabb üzemeltetési költség mellett is ösztönzik az interakciót. A legfejlettebb diódákkal és egyénre szabható, 1,5 és 2,5 mm közötti képponttávolságú képernyők zavartalanul képesek megjeleníteni a vizuális információkat, miközben az egyes felhasználók speciális igényeinek is megfelelnek. A Samsung legújabb televízióira jellemző mély kontrasztot, valósághű képet, valamint színkonzisztenciát nyújtják a LED Signage termékcsalád tagjai is, amelyeken így az üzenetek kiemelkedhetnek a gyakran túlzsúfolt beltéri környezetből.
A Samsung beltéri LED kijelzői a jobb teljesítmény mellett az üzemeltetési költségek terén is kedvezőbb alternatívát kínálnak, mint a hagyományos tantermekben és tárgyalókban alkalmazott technológiák. A Samsung LED kijelzők alkalmasak projektorok és analóg táblák helyettesítésére is, hiszen többféle eszközt ötvöznek egyetlen készülékben, ezáltal kiszélesítik a tartalommegosztási lehetőségeket és segítik a hatékony együttműködést.
Új generációs kiskereskedelem
A Samsung a „jövő kiskereskedelme” kiállítás alkalmából szeretné az összes résztvevőnek bemutatni, hogy hogyan vezethetnek az interaktív és szenzoros kijelzők egy újfajta vásárlói lojalitás felé. A Samsung ML55E tükör kijelzője és a TO55F átlátszó OLED signage termékei promóciós célokra és különféle üzenetek megjelenítésére egyaránt tökéletesek. A készülékeket használhatjuk akár egy különböző kiegészítőket és termékeket bemutató virtuális katalógusként is. A kijelzők a divat- és szépségipar területén alkalmazva pedig akár tükörként is hasznosíthatók, így a vásárlók láthatják, hogy az adott termék hogyan állna rajtuk, ezáltal sokkal megalapozottabb vásárlói döntés születhet.
A Samsung standján egy sor, a jövőre fókuszáló technológia és alkalmazás is megtekinthető, úgy mint:
- Egy szállodai szoba másolata a Samsung LYNK REACH központosított beltéri tartalomkezelő rendszerrel
- Érintőképernyős kis kijelző, amely kiegészítő információkat jelenít meg, és segíti a zökkenőmentes tájékozódást a szórakoztatóipari környezetben
- Interaktív fehér tábla (IWB) kijelzők, amelyek lehetővé teszik a valós idejű tartalommegosztást és elősegítik a csoportos együttműködést a tárgyalóteremben és az osztályteremben egyaránt
- Egy külön kiállítótér a Samsung partnerek számára, ahol bemutatják, hogy az újfajta kijelzőtechnológia hogyan járult hozzá cégük fellendüléséhez. Itt megtekinthetők lesznek különböző, a Samsung SMART Signage Platform (SSSP) tartalom menedzsmentjéhez kapcsolódó esettanulmányok, valamint a H.Browser vendéglátói kapcsolatok rendszerének működése is.