Szűrés
A(z) játék kulcsszót tartalmazó cikkek
A magyar videojáték piac több mint felét az e-sport adja
Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.
Jobban jutalmaz a Razer Gold és Razer Silver
A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája egy sor szoftver- és szolgáltatás-frissítést jelentett be, amelyek célja, hogy meggyorsítsák és megnöveljék a gamerek által - kedvenc foglalatosságuk, a játékok játszása révén - megszerezhető jutalmakat.
Az Omnicoach nemzetközi értékesítése december 7-én indul
Overwatch játékosok százai várták világszerte az Omnicoach, a világ első, mesterséges intelligencia alapú coaching szoftverének startját, amelynek első száz, értékesítés előtti különleges csomagjai alig több mint egy nap alatt elfogytak.
Ezek a legjobb játékok 2018-ban az Ország Játéka verseny szerint
Kiosztották az Ország Játéka pályázat szakmai- és közönségdíjait kilenc játékkategóriában. A hazai játékpiac rangos szakmai vetélkedőjét immár hatodik alkalommal rendezték meg. A versenyre benevezett játékújdonságok száma idén 84 volt, a forgalmazók, a közönségdíjra pedig több, mint 42.000 szavazat érkezett.