Szűrés

A(z) viselhető okoseszköz kulcsszót tartalmazó cikkek

HUAWEI újdonságok az aktív élethez

2025. május 30. -

Már hazánkban is elérhetőek a Huawei legújabb okosórái és fülhallgatói. A HUAWEI WATCH 5 csúcskategóriás funkcióival – köztük az új X-TAP technológiával, fejlett egészségfigyeléssel és gesztusvezérléssel – új szintre emeli az okosóra-élményt. A WATCH FIT 4 ultravékony kialakításával és egészségtámogató megoldásaival segíti az aktív életmódot, míg a FIT 4 Pro még ellenállóbb kivitelben kínál professzionális sport- és egészségfunkciókat. A FreeBuds 6 pedig új szintre emeli a vezeték nélküli fülhallgatók világát, kiváló hangzással és kényelmi extrákkal.

Tovább

WATCH 5-tel, FreeBuds 6-tal és új MatePad Pro-val indítja a nyarat a Huawei

2025. május 16. -

A Huawei egy nagyszabású, berlini nemzetközi sajtóesemény keretében mutatta be legfrissebb termékeit és technológiai újításait, a „Fashion Next” tematikához igazodva. A rendezvényen debütált a prémium kategóriás HUAWEI WATCH 5 okosóra-sorozat, valamint a HUAWEI WATCH FIT 4, a nyitott kialakítású HUAWEI FreeBuds 6 vezeték nélküli fülhallgató, és az új, 12,2 hüvelykes HUAWEI MatePad Pro tablet is.

Tovább

Okoseszközök az egészség szolgálatában

2025. május 7. -

A Huawei megbízásából készült friss Ipsos-kutatás szerint az orvosok 72%-a támogatja az okoseszközök alkalmazását az egészségügyi állapot követésében. A szakértők szerint olyan kulcsfontosságú értékek, mint a vérnyomás, vércukorszint vagy EKG már kényelmesen mérhetők viselhető eszközökkel, ami hosszú távon hozzájárulhat az egészségtudatos életmód elterjedéséhez.

Tovább

Viselhető okoseszközök karácsonyra

2024. december 4. -

A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.*  A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.

Tovább