Szűrés
A(z) viselhető okoseszköz kulcsszót tartalmazó cikkek
Hogyan segíti a modern technika az egészséges életmódot?
Az elmúlt évtizedek meghatározó trendje, hogy egyre divatosabb lett az egészséges életmód. Ma már elmondható, hogy nem csak a fiatalabbak körében, hanem minden korosztályban nő azok száma, akik nem csak tisztában vannak az egészségtudatos életmód mibenlétével, hanem aktívan tesznek is érte.
Az OPPO bejelentette hivatalos indulását Magyarországon
Az OPPO okoseszköz világmárka bejelentette, hogy az európai terjeszkedés újabb lépéseként megkezdi hivatalos működését Magyarországon, valamint ezzel egyidőben a szlovák és a cseh piacokon. A globális mobilkommunikációs-ipar meghatározó szerepelőjének készülékei júliustól válnak elérhetővé a legnagyobb magyarországi távközlési szolgáltatók és a vezető kereskedelmi hálózatok kínálatában.
Öt tanács a Huawei szervicsapatától
Nincs letöltve a megfelelő applikáció, nincs bekapcsolva a Bluetooth, tetoválás van a csuklón – ilyen és ehhez hasonló, sokszor banális okok miatt nem működnek megfelelően a magyarok körében is egyre népszerűbb viselhető okoseszközök. Miközben a felhasználók kifejezetten az alapján vásárolnak ilyen eszközöket, hogy az könnyen összekapcsolható legyen már meglévő okostelefonjukkal, a legtöbb probléma éppen az eszközök párosítása kapcsán jelentkezik. A Huawei Technologies Hungary szervizcsapata összegyűjtötte azokat a leggyakoribb hibákat és panaszokat, amivel felkeresik őket a felhasználók, ha elakadnak okostelefonjuk és viselhető okoseszközeik használata során.
Nagyot nőtt a viselhető okoseszközök piacán a Huawei
Több mint 50 százalékkal több viselhető okoseszközt szállított le világszerte a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest, amely nemcsak a vállalat, hanem a teljes globális piaci szegmens történetének legnagyobb növekedése is. Az IDC (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker) jelentése szerint 2020 utolsó negyedévében a közép-kelet-európai, balti és skandináv régióban a Huawei az okosórák piacának élére ugrott. A vállalat Magyarországon a viselhető okoseszközök piacán megduplázta, a vezeték nélküli fülhallgatók területén pedig megháromszorozta eladásait a tavalyi év egészét tekintve.