Szűrés

A(z) kiterjesztett valóság kulcsszót tartalmazó cikkek

Robotvezérlés AR-szemüveggel

2019. április 11. -

A Pécsi Tudományegyetem öt hallgatója nyerte meg az Epson pályázatán meghirdetett hat ipari robot egyikét. Az ipari és tudományos területről érkező zsűriben helyet foglalt a Magyar Tudományos Akadémia egyik Kutatóintézetének tudományos munkatársa is.

Tovább

A LEGO Csoport bemutatja a LEGO HIDDEN SIDE-ot

2019. február 18. -

A LEGO Csoport bemutatta az új, kiterjesztett valósággal erősítő játékcsaládját, a LEGO HIDDEN SIDE-ot, ahol a gyerekeknek szellemről szellemre haladva kell visszaváltoztatniuk a kísértetjárta világot normálissá. 

Tovább

Az UR3 életre kelti Myro-t, a szórakoztató robotot

2019. január 28. -

A Nokinomo francia interaktív design ügynökség létrehozta Myro-t, a szórakoztató robotot. Az Innov'up Proto pályázat* segítségével létrejött projekt gyümölcse, Myro, nagy sikert arat a párizsi Grande halle de la Villette kulturális központban.

Tovább

A valós és a virtuális világ közötti határmezsgye

2019. január 15. -

A Nokia a Las Vegas-i CES-en egy olyan digitális Rubik-kockát mutatott be a nagyközönségnek, mely alapból egyszínű – fekete vagy fehér – a színek pedig egy kiterjesztett valóság szemüvegnek köszönhetően válnak láthatóvá. A budapesti Nokia Bell Labs illetve a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem által kifejlesztett digitális eszköz ráadásul a virtuális térben segítséget is nyújt a felhasználónak a játék kirakásában. 

Tovább