Szűrés

A(z) koronavírus kulcsszót tartalmazó cikkek

Elindult a Zyxel online támogató központja

2020. április 14. -

A veszélyhelyzetre való tekintettel a Zyxel Networks ma bejelentette, hogy elindítja a távoli munkavállalókat segítő szolgáltatását. A lehetőség elsősorban a most életszerű kiberbiztonsági témákat érinti, mint például a VPN-ek vagy felhő alapú hálózatok beállítása. A támogató központ a világ bármely pontjáról online elérhető.

Tovább

Nagy kockázatot jelentenek járvány idején a mobiltelefonok is

2020. április 9. -

Jó eséllyel feltételezhetjük, hogy az újtípusú koronavírus akár négy napig is életben maradhat a mobiltelefonok kijelzőin és más üvegfelületeken. Elméletileg mindig négy napra karanténba kellene helyeznünk a telefonunkat nyilvános használat után, de a legalább a készülék fertőtlenítéséről muszáj gondoskodnunk.

Tovább

Négyszeresére nőtt a hívások száma a Rakuten Viberen

2020. április 8. -

A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja növelte alapvető funkcióinak kapacitását, és számos új kezdeményezést indított az összetartozás és a pozitív hozzáállás jegyében a COVID-19 járvány globális kitörése óta. Ezek a fejlesztések és törekvések a használat kiugró növekedését eredményezték világszerte.

Tovább

Ingyenesen használható a VCC Live felhőalapú ügyfélszolgálati szoftvere

2020. április 7. -

A koronavírus által kialakult krízishelyzet hatására a bejövő hívásokat fogadó szervezetek sorra zárják be telephelyeiket, így ügyfélszolgálati munkatársaik nem tudják ellátni azt a feladatot, amire most a legnagyobb szükség van – a lakosság megfelelő informálását és támogatását. 

Tovább