Szűrés

A(z) BP Digital kulcsszót tartalmazó cikkek

A fiatalok már a ChatGPT-t használják keresésre

2025. október 3. -

Úgy tűnik, megingott a Google dominanciája az internetes keresésben. A mesterséges intelligencia, különösen a ChatGPT, új korszakot nyitott: a felhasználók egyre gyakrabban az összegzett, személyre szabott válaszokat keresik a hagyományos linkek helyett. A Google piaci részesedése most először esett 90% alá, ami bár még mindig hatalmas, komoly változások előjeleként értékelhető. Szesztay Péter, a BP Digital ügyvezetője szerint az MI-alapú keresők nem csupán hatékonyabbak, hanem új típusú tartalomfejlesztést is követelnek.

Tovább

AI-ra optimalizált tartalom: új korszak a keresőoptimalizálásban

2025. augusztus 11. -

Egy új, mesterséges intelligenciára optimalizáló eszközt mutatott be a BP Digital, amely kifejezetten a magyar nyelvű tartalmak hatékonyabb megjelenését támogatja a generatív keresőmotorok – például a ChatGPT – találatai között. Az eszköz neve: BP Content Optimizer.

Tovább