Szűrés

A(z) IAB kulcsszót tartalmazó cikkek

Okostévé, streaming és hirdetések: Mit mutat a legfrissebb hazai kutatás?

2025. október 27. -

Hány háztartásban található okostévé, és mennyire használják ki annak lehetőségeit? Milyen típusú tartalmakat fogyasztanak a nagyképernyőn? Hányan találkoztak már connected TV (CTV) hirdetéssel, és milyen felületeken? Mit gondol a szakma a CTV-megoldásokról, és milyen hatással lehet mindez a hagyományos televíziózásra? – ezekre a kérdésekre most először érhető el átfogó válasz a hazai CTV-piacról, a reprezentatív fogyasztói (B2C) és piaci szakértői (B2B) kutatások alapján, amelyet az IAB Hungary digitális kiadvány formájában tett elérhetővé tagjai számára.

Tovább

Akkreditált hirdetési platform lett Európában a HUAWEI Ads

2022. június 11. -

A digitális marketing és hirdetési ökoszisztéma európai szervezete, az IAB jóváhagyta a Huawei Ads akkreditációját, így a HUAWEI hirdetési rendszere is bekerült az Európában elismert hozzájárulás-kezelési platformok (Consent Management Platform – CMP) közé. A HUAWEI Ads ezzel az első olyan kínai hirdetési platform lett, amely CMP-szolgáltatásokat nyújthat Európában. 

Kulcsszavak: HUAWEI, HUAWEI Ads, IAB
Tovább

Magyar mobilhirdetési ajánlást jelent be az IAB Hungary

2012. augusztus 23. -

A médiatulajdonosokból, ügynökségekből és szolgáltatókból álló IAB Hungary mobil munkacsoportja bejelentette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait.

Tovább