Kapcsolódó cikkek
- Ilyen lesz a Facebook Home? 2013. április 4.
- Holnap debütál a Facebook mobil? – HTC First 2013. április 3.
- Javában készül az új Facebook mobil – HTC Myst 2013. március 11.
- Megérkezett a HTC One SV 2012. december 11.
- Mégsem jön Európába a HTC Deluxe? 2012. november 26.
- HD kijelzős Facebook mobil érkezik? - HTC Opera UL 2012. november 6.
- Lencsevégen a HTC Golf 2012. április 14.
- Fotón a HTC Droid Incredible 4G 2012. április 13.
- Meglepő defektusok a HTC One széria tagjaiban [Videó] 2012. április 12.
- HTC One X és One V: április 17-től a Kütyü Webshop „polcain” 2012. április 3.
Legfrissebb híreink
A Facebook is az okostelefonpiacon próbál szerencsét?
„Come and see our new home on Android” – ezzel a mottóval invitálta sajtó képviselőit a Facebook április 4.-ei eseményére. Nem tudni, pontosan mire utal a cég ezzel az üzenettel, de a találgatások sora már elkezdődött.
Magyarul valahogy így hangzik a Facebook felhívása április 4.-ei eseményükre: Gyere és nézd meg a mi új otthonunkat Androidon! Vajon mire utalhatnak ezzel? Egy telefon, alkalmazás, vagy egy Android alapú Facebook operációs rendszerre? A találgatások elkezdődtek, hiszen a mottó igencsak rejtélyes módon fogalmaz.
Sokan a telefonra tippelnek, amely évek óta közszájon forog, habár ennek tényét Zuckerberg vehemensen tagadta az elmúlt években. A Techcrunch – forrásokra hivatkozva – egy módosított verziójú Android operációs rendszerről beszél, amelye mélyen be lesz integrálva a Facebook (kezdőképernyőről is elérhető), és HTC által gyártott készüléken futhat majd.
Ez azért lehet helytálló, mert korábban a 9To5Google azt közölte, hogy a két cég közösen dolgozik, mégpedig egy hirdetési kampányon, de más oldalon (AllThingsD) is felröppent a hír a közös telefonfejlesztésről. Persze pletykákra alapozva sok alternatíva felmerülhet még, a már említettek mellett az is elképzelhető, hogy egyszerűen csak Android alkalmazásukat újítják meg (amit sokan és sok helyen kritizáltak már), és a titokzatosság csak a figyelemfelkeltés eszközéül szolgál.
Jövő hét csütörtökig kell csak várnunk, hogy megtudjuk, marketingfogásról van-e szó, vagy valóban új vizekre evez a Facebook.