Kapcsolódó cikkek
- Már több mint 50 millió Lumia készüléket aktiváltak világszerte 2014. november 19.
- Ismét a Samsung lesz az Apple első számú processzor beszállítója 2014. november 19.
- Kevesebb telefont gyárt a Samsung jövőre 2014. november 19.
- Egyesül az Intel mobil és PC részlege 2014. november 18.
- Okostelefonból polaroid kamerát varázsol egy tok 2014. november 18.
- Új hordozható töltők a Sony műhelyéből 2014. november 6.
- Víz alatti mobilüzletet nyit Dubaiban a Sony 2014. október 29.
- Csökkenő nyereséggel számol a Samsung 2014. október 9.
- Xperia Z3 sorozat: a telefon és ami mögötte van 2014. szeptember 4.
- Eddig több mint 26 millió Xiaomi mobil talált gazdára 2014-ben 2014. július 3.
Legfrissebb híreink
Stratégiát vált a Sony – kevesebb Xperia mobil érkezik
A Sony változtatásokra szánta el magát a profit növelése érdekében, aminek eredményeképp kevesebb televíziót és Xperia okostelefont fog piacra dobni a jövőben. A japán vállalat a mobil- és TV részlegein megspórolt forrásokat a kameraszenzorok gyártására és a PlayStation termékvonal fejlesztésére fordítja.
A Sony változtatásokra szánta el magát a profit növelése érdekében, aminek eredményeképp kevesebb televíziót és Xperia okostelefont fog piacra dobni a jövőben. A japán vállalat a mobil- és TV részlegen megspórolt energiát a kameraszenzorok gyártására és a PlayStation termékvonal fejlesztésére fordítja.
A Sony úgy döntött, hogy a következő három évben kevesebb okostelefonnal fogja megörvendeztetni a felhasználókat annak érdekében, hogy növelje mobil részlegének profitját. A hírt nem feltétlenül kell negatívnak vennünk, hiszen bár a választék zsugorodni fog, az új modellek valamilyen fronton ki fognak tűnni az okostelefonok tömegéből, hogy felfigyeljünk rájuk – elég csak a hamarosan debütáló Xperia Z4-re gondolni, amely igen ütős hardverrel és ígéretes képalkotási képességekkel érkezik az eddig napvilágra került infók alapján.
Hiroki Totoki, a Sony mobil részlegének új vezére egy befektetői konferencián beszélt a változásokról, s elárulta, hogy az új stratégiában a profitnövelés nagyobb proritást kap az eladási mutatók és a piaci részesedés feltornászásánál, így elsősorban arra koncentrálnak. A stratégiaváltás a cég szórakoztatóelektronikai részlegére is kiterjed; a televíziók gyártását visszafogják és több energiát fektetnek a PlayStation termékvonal élénkítésére, illetve a játékok fejlesztésére.
Mivel a vállalat IMX képérzékelői egyre felkapottabbak a mobilpiacon (az Apple és a feltörekvő kínai gyártók is előszeretettel alkalmazzák őket készülékeikben), a bevételek növelése jegyében több ilyen termékkel szeretne előrukkolni a jövőben, s hogy ez megvalósulhasson, komoly gyártósor-bővítéseket hajt majd végre.
[Forrás: GSM Arena]