Kapcsolódó cikkek
- Fennakadások voltak az Instagramnál 2014. augusztus 29.
- Mobilszámlán keresztül fizethetnek a Google Play Áruházban a telenorosok 2014. december 13.
- Rohamléptekkel emelkedik az androidos támadások száma 2014. december 12.
- Magyar appok gyűjteménye a Windows Phone áruházban 2014. december 12.
- Új funkciókkal és videófilterrel bővült a Hangouts Android verziója 2014. december 11.
- Megérkeztek az IBM-Apple együttműködés első gyümölcsei 2014. december 11.
- Átlépte a 300 milliót az Instagram felhasználók száma 2014. december 11.
- Már 150 ezren töltötték le az „Én kicsi Tescóm” alkalmazást 2014. december 10.
- Az első arab város a Street View-ban 2014. december 10.
- Gyerekbarát változatot készít legnépszerűbb termékeiből a Google 2014. december 8.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Disneyland a legnépszerűbb hely Instagramon
Kiderült, melyek a legkedveltebb helyek az egyre népszerűbb Instagram szolgáltatásban. Vagyis hol készítik a legfőbb fényképet a felhasználók, melyet aztán a szolgáltatásban is megosztanak.
A Facebook képmegosztó alkalmazása, az Instagram nemcsak képek megosztását teszi lehetővé, hanem helyszínt is adhatunk az egyes fotókhoz. Ez alapján, bár nem mindenki jelöl meg helyszínt, de megbecsülhető, melyik a legnépszerűbb hely, ahol a felhasználók az Instagramra posztolnak.
A Disneyland végzett az első helyen, azadatok szerint ezt jelölik meg legtöbbször a képeken. A dobogó második fokára a Dodger Stadium állhatott fel. Ez az Egyesült államok nyugati partvidékének egyik nevezetessége, és Los Angelesben található. Harmadik helyen szintén egy turisták által kedvelt hely áll, a Time Square.
Érdemes azonban elmondani, hogy nem a franciaországi, hanem a kaliforniai Disneyland áll az első helyen. A tengerentúli látványosságok népszerűsége azt mutatja, hogy a szolgáltatás az USA-ban indult útjára, és jelenleg is itt használják legaktívabban.
A Kossuth Rádió Közelről című műsorában hangzott el az a megállapíztás, miszerint az amerikai imdividualista kultúra, így az emberek ezeket a fotókat személyiségük kiterjesztésére használják, míg a keleti kultúrákban sokkal inkább a közösségi értéket a mérvadóak.
Az Instagram és a hozzá hasonló közösségi applikációk pedig egyre népszerűbbek. Bár a Facebookkal nem tudnak harcba szállni, de nem is erre találták ki őket.
Forrás: Prím Online; Kép: economiahoy.mx