Kapcsolódó cikkek
- Örökítse meg a környezetét 360 fokban! 2016. február 28.
- A Samsung Gear 360-tal bárki létrehozhat virtuális valóságot 2016. február 22.
- A Sony gyárthatja a Galaxy S7 kameraszenzorát 2015. november 2.
- Új taggal bővült a Samsung rendszerkamera szériája – NX3000 2014. május 22.
- Bemutatkozott a Galaxy K Zoom kameramobil 2014. április 30.
- Új SD és microSD kártyák a Samsungtól 2014. április 15.
- Samsung NX30 – kompakt mindenes, prémium objektívekkel 2014. március 7.
- Íme a Samsung első Tizen terméke 2013. november 11.
- Galaxy S4 Zoom – S4 Mini 16 megapixeles kamerával 2013. június 12.
- Molett lesz a Galaxy S4 Zoom 2013. június 10.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Samsung technológiájával új, 360°-os napi videókkal jelentkezik a The New York Times
A The New York Times és a Samsung Electronics America elindította a The Daily 360 nevű, a maga nemében egyedülálló vizuális digitális újságírási projektet. A The Times szerkesztősége naponta legalább egy 360°-os videót tesz közzé, így a nézők a híreket minden szögből megismerhetik. A Samsung szerte a világon Gear 360 kamerákkal és felszerelésekkel látja el a The Times újságíróit helyszíni tudósításaik elkészítéséhez.
November 1-től a The Daily 360 tartalmai megjelennek a The Times platformjain, például a NYTimes.com weboldalon és a mobil-, illetve VR-alkalmazásokban, valamint a Samsung VR prémium virtuálisvalóság-tartalomszolgáltatásban. Ezen felül a Samsung digitális játszótere, a 837 folyamatosan frissülő élményt kínál „Fedezz fel a Galaxyval” részlegén belül a The Daily 360 tartalmainak bemutatásával, így a 837 vendégei elmerülhetnek a Times világában.
„A Snowfall, a The Upshot és a The Displaced díjnyertes VR-filmekkel a The Times meghatározóvá vált a VR-hírközlés és a vizuális digitális történetmesélés terén” – mondta Dean Baquet, a The New York Times ügyvezető szerkesztője. – „Akár az Egyesült Államok kampánykörútjáról, az aleppói frontvonalról vagy a Fashion Week első sorából tudósít a The Times, a The Daily 360 által Ön mindig az események középpontjából figyelheti velünk a történéseket.”
A projekt új korszakot nyit az újságírásban: ez az első alkalom, hogy egy jelentős országos kiadvány napi rendszerességű 360°-os hírközlésre vállalkozik. A Times tudósítói és fotósai szerte a világon készítenek majd The Daily 360-riportokat, amit a VR-szakértők csapata koordinál a The Times New York-i szerkesztőségéből. Az amerikai elnökválasztás előtti napokban az egész országban videótudósítások készülnek mind a kampányról, mind a helyszínekről, ahol a legizgalmasabb történések várhatóak.
„A Samsung támogatása és filmkészítési technológiája révén szerte a világon érzékeltetjük a közönséggel, hogy mit jelent, amikor a The New York Times átfogóan mutatja be a világ történéseit” – tette hozzá Meredith Kopit Levien, a The New York Times Company ügyvezető alelnöke és vezető pénzügyi tisztségviselője. – „Tavaly eljuttattuk a tömegekhez a VR-élményt, azóta vagy egy tucat VR-film látott napvilágot, és most eljött az ideje, hogy a szöveges és az interaktív tartalmakhoz hasonlóan a 360 fokos videók is a napi híradás részeivé váljanak.”
„A történetmesélés a virtuális valóság technológiája által nemcsak izgalmas és magával ragadó, de tartós és empatikus kapcsolatot tud létrehozni néző és téma között” – mondta Marc Mathieu, a Samsung Electronics America marketing vezérigazgatója. – „A The New York Times-szal való együttműködésünk során a Samsung innovatív termékei és szolgáltatásai segítségével a világ legfontosabb történéseit gazdagabban, használhatóbban és emberhez közelibb módon szeretnénk megmutatni a 360 fokos élménynek köszönhetően.”
A The Times és a Samsung a The Daily 360 projekt elindítását november 10-én, csütörtökön a hírek jövőjéről szóló rendezvénnyel és panelbeszélgetéssel tette emlékezetessé a Samsung 837 helyszínén, amelynek résztvevői a Times újságírói, Sam Dolnick vezető szerkesztő, Lisa Tobin vezető producer (audio) és Marcelle Hopkins vezető producer (360 news) voltak, az eseményen Jake Silverstein, a The New York Times Magazine főszerkesztője moderált.