Kapcsolódó cikkek
- Különleges kollekciók készültek Samsung csúcsmobilokon 2021. november 8.
- A HONOR 50 a vlogolást támogató funkciókat állítja középpontba 2021. október 26.
- Kiváló fotós és videós funkciókkal érkezik a nova 9 2021. október 22.
- Joe Wright legújabb filmjét a Galaxy S21 Ultra 5G okostelefonnal rögzítették 2021. október 18.
- A Telenornál már elérhető a POCO X3 Pro 2021. október 18.
- A Samsung összehajtható készülékeinek sokoldalúsága inspirálja a divattervezőket 2021. október 5.
- Itthon is megvásárolható az OPPO A16s okostelefon 2021. szeptember 28.
- Már a társasházak ajtóit is a mobiltelefon nyitja 2021. szeptember 25.
- Nokia G50 – Megbízhatóság mától 3 éven át 2021. szeptember 23.
- A telefonos filmkészítést tanítja a Xiaomi és a Sundance 2021. szeptember 20.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az OPPO a negyedik legnagyobb okostelefon szállító Magyarországon
Az OPPO az okoseszköz piac azon szereplői közé tartozik, akik az elmúlt negyedévben a chiphiány ellenére növelni tudták szállításaikat a világpiacon, így a márka jelenleg már a negyedik helyen áll a gyártók globális rangsorában, valamint jelentős erősödést könyvelhetett el a közép- és kelet-európai régió országaiban is.
A Canalys elemző cég legfrissebb adatai* szerint az OPPO 2021 júliusa és szeptembere között a közép- és kelet-európai régió országaiban 35%-kal tudta növelni a leszállított készülékek összvolumenét, valamint szinte minden piacon feljebb tudott lépni a legnagyobb beszállítók rangsorában.
Az OPPO 2021 júniusának végén jelentette be, hogy az európai terjeszkedés újabb lépéseként Magyarországon is megkezdi hivatalos működését. A márka a hazai piacon két okostelefon és három vezeték nélküli fülhallgató modellel indult, valamint azóta egy újabb népszerű okostelefonnal bővítette kínálatát.
Jelenleg az első három hónap eredményei alapján Magyarországon az OPPO 3%-os piaci részesedéssel 4. helyen áll a gyártók rangsorában. A vállalat Lengyelországban 11%-os, Romániában 14%-os piaci részedéssel a 3. helyen áll.
Az OPPO stratégiai célkitűzése, hogy 2024 végére mind Európában, mind Magyarországon egyike legyen az okoseszköz piac első három szereplőjének. A márka elsőként hozott forgalomba 5G okostelefont az európai piacon és a világ több mint 80 vezető szolgáltatójával dolgozik együtt, hogy innovatív technológiai megoldásaink révén felgyorsítsa az 5G elterjedését.
________________
* Canalys estimates (sell-in shipments), Smartphone Analysis November 2021 (pdf)