Kapcsolódó cikkek
- A Samsung uralja a mobilpiacot, a Huawei pedig Kínában vezet 2015. július 22.
- 34,7 millió készüléket adott el a Xiaomi az idén 2015. július 6.
- 35 millió készüléket értékesített a Xiaomi az első félévben 2015. június 24.
- Több mint 6 millió Mi Bandet értékesített a Xiaomi 2015. június 22.
- Június 29-én mutatja be a Xiaomi új Note mobilját 2015. június 16.
- Világszerte rendelhető a Xiaomi Mi 4i 2015. június 5.
- A Xiaomi kiadta az Mi 4i frissítését 2015. május 27.
- 6 hüvelykes phabletet mutatott be a Micromax Indiában 2015. május 27.
- A Microsoft és a Sony nincsenek a top 10 mobilgyártó között 2015. május 26.
- Kínában a Xiaomi az elsőszámú okostelefon gyártó 2015. április 29.
Legfrissebb híreink
- Új tanév, új kütyü – de nem új áron: A Rejoynál tarolnak a használt csúcskészülékek
- HONOR 400 Pro: egy mobil, ami tartja a tempót
- Mostantól titokban gépelhetsz – itt a Viber legújabb trükkje!
- Samsung a Gamescom 2025-ön: új dimenziók a gaming világában
- Sebesség, amire építhetsz – a Yettel hálózata újra bizonyított
Xiaomi elkezdi az okostelefonok gyártását Indiában

Xiaomi, a kínai okostelefon piac vezető márkája az elmúlt negyedévben, Indiában is megkezdi az okostelefonok gyártását.
A Xiaomi több mint egy éve ad el telefonokat Kínában. Ma bejelentette, hogy a Foxconn vállalattal közösen megkezdik a telefonok gyártását Indiában. Az első Indiában készült telefon a Redmi 2 Prime lesz, amely mától megrendelhető 110$-os áron.
A bejelentés része a Narendra Modi miniszterelnök által támogatott „Make in India” programnak, mely bátorítja a vállalatokat a termékek gyártására az országában. Másrészt egy lényeges lépés a Xiaomi márkának. India egy folyamatosan növekvő piacot jelent az okostelefongyártóknak.
India nem az egyetlen hely, ahol a vállalat megkezdi a működését. Brazíliában nemrég kezdte meg az eszközök gyártását a cég.
Foxconn, a legismertebb iPhone és iPad gyártó cégek egyike, 5 milliárd dollárt szeretne befektetni az Indiai üzletbe. A Xiaomi egyike lesz számos indiai partnerének.
Forrás: Techcrunch.com