Kapcsolódó cikkek
- Az okostelefonok terjedésével csökkenőben az ünnepi sms-forgalom 2011. december 27.
- Egy év alatt 50 ezer készülékbiztosítás a T-Mobile-nál 2011. szeptember 26.
- Legyen a zsebed a mobilod! – Játékos androidos alkalmazás 2011. szeptember 13.
- Több mint 150 játék érhető el Xperia PLAY készülékeken 2011. augusztus 19.
- Bwin pókeralkalmazás androidos telefonokról 2011. július 25.
- A Sony Ericsson több mint húsz új játékkal bővíti az Xperia választékát 2011. június 2.
- VOLT fesztivál jegyeket nyerhetnek a Like díjcsomagot lájkoló diákok 2011. április 25.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Mi az Angry Birds sikerének titka?
10 éve a GameBoy vagy a Tamagochi volt a menő, most a „mérges madarak” hasítanak. Az Angry Birds és hozzá hasonló, alkalmi játékosokat célzó, több milliós rajongótáborral bíró mobilos játékok titka az egyszerűségben, a szerethető karakterekben, az érintőképernyő térhódításában és a közösségeket összehozó erőben rejlik.
Szinte bárki, aki rendelkezik programozói tudással és van egy kreatív ötlete, sikeressé válhat a játékfejlesztői piacon. „A jelenleg elérhető legszebb játékot, a Tiny Wings-et egy Andreas Illinger nevű srác egyedül készítette a barátnőjének, és olyan jól sikerült, hogy már milliók játszanak vele”- mondja Korsós Milán. Andreas Illingert tehát a romantikus hangulat motiválta, másokat inkább a világhírnév megszerzésének lehetősége. A közeljövőben olyan játékok számíthatnak sikerre, melyek a casual gamereket, azaz az alkalmi játékosokat célozzák, rövid epizódokban játszódnak, így hamar hoznak sikerélményt, megoldásukhoz egy kis logikára van szükség, és a valós életből merített, szerethető karakterekkel operálnak. A távolabbi jövőben azonban eddig nem ismert új ötletek bukkanhatnak fel, hiszen a lehetőségek száma végtelen. Az online piacterekre naponta törnek be újabb és újabb alkalmazások azzal a reménnyel, hogy milliók kedvencévé váljanak.
A T-Mobile augusztus 22-én indult okostelefon-kampányát a Rovio által fejlesztett Angry Birds játékra építi. A hazaihoz hasonló kampány Európa-szerte nagy sikert aratott. Számos országban a valós és virtuális világ közötti határvonalat összemosva, „Angry Birds élőben” címmel szervezett játékot a Deutche Telekom, amelynek videóját már több mint 7 milliószor nézték meg a YouTube-on.
http://www.t-mobile.hu/lakossagi/akciok/akcio/1108_angry_birds/barcelona