Kapcsolódó cikkek
- Frappáns kiegészítők a Vodafone Smart Store polcain 2012. augusztus 16.
- Mobilalkalmazások a szabadság idejére a Vodafone ajánlásával 2012. augusztus 3.
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás 2012. május 14.
- bwin: iPad-ről elérhető pókeralkalmazás 2012. április 3.
- Már a budapesti metróhálózat teljes hosszán 3G-n mobilnetezhetnek a T-Mobile ügyfelei 2012. augusztus 23.
- Júliusban tovább folytatódott a mobil-előfizetők számának csökkenése 2012. augusztus 22.
- Virtuális mobilszolgáltatókkal bővülhet a távközlési piac 2012. augusztus 21.
- Mobilinternet-szolgáltatást indít a UPC 2012. augusztus 21.
- Indul a Telenor új, kedvezményes TravelSure roaming szolgáltatása 2012. augusztus 16.
- Élőben közvetíti a YouTube a jubileumi Szigetet 2012. augusztus 2.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Magyar mobilhirdetési ajánlást jelent be az IAB Hungary
A médiatulajdonosokból, ügynökségekből és szolgáltatókból álló IAB Hungary mobil munkacsoportja bejelentette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait.
Az ajánlást támogató médiatulajdonosok, ügynökségek és szolgáltatók vállalták, hogy a két formátum közül legalább az egyik megtalálható portfóliójukban, és ezt az „IAB mobil universal ad package” emblémájával jelezhetik is felületeiken.
"Már most, a mobilhirdetési piac indulásakor több mint tízféle banner formátum volt érvényben, amellyel nehézkessé vált a mobil kampányok indítása. Szerettük volna elejét venni, hogy még több méret legyen, így a munkacsoport egyik legfontosabb feladata lett, hogy letisztázzuk a formátumokat." – mondta el Brindza Gábor a munkacsoport vezetője.
“Az ügynökségi oldalon kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy egy kampány során a rendelkezésre álló költségkeretet a lehető leghatékonyabb formában tudjuk felhasználni a mobil felületeken is. A sztenderd formátumok használatával csökkenthetők a gyártási költségek, és az egységes méretek következtében a hirdető célközönsége szép, esztétikus hirdetésekkel fog találkozni.”- tette hozzá Szeder Péter (Fastbridge), a mobil munkacsoport tagja.
Az IAB Hungary ajánlását a következő cégek támogatják:
Média/Sales house oldalról: Actual Media Sales House, Adaptive Média, Axel Springer, CEMP, Evomedia, Gmedia, Hírek Média, HVG, HWSW, Infinety, Madhouse, Origo, Ringier, Sanoma, Wangaru Media
Ügynökségi oldalról: Aegis Media (Carat, Vizeum, KirowskiIsobar, iProspect), Fastbridge, MEC, Mindshare, OMD, Onlinemarketing.hu, PHD
Szolgáltatók: Adverticum, Gemius
További információ a folyamatosan bővülő http://iab.hu/mobil címen elérhető.