Szűrés
A(z) Oracle kulcsszót tartalmazó cikkek
Virtuális valóság, chatbotok és mesterséges intelligencia
Az Oracle új kutatása szerint, a márkák 78 százaléka számít a VR (Virtual Reality – virtuális valóság) megoldások használatára 2020-ra az ügyfélszolgálatok esetében, és négyötödük (80 százalék) pedig chatbotok használatával bonyolítja majd az ügyfelek kiszolgálásához kapcsolódó feladatokat.
Oracle: új mobilos szolgáltatásokat igényelnek a szurkolók
Új szolgáltatásokat igényelnek a szurkolók az amerikai Oracle szoftverfejlesztő és -szolgáltató konszern legfrissebb kutatása szerint, többségük elsősorban ételt és italt szeretne rendelni és kifizetni mobilos alkalmazással a lelátókon ülve, a meccs nézése közben.
A Samsung és az Oracle közös mobilos fejlesztéseit mutatták be
A Samsung az Oracle OpenWorld konferencián mutatta legújabb üzleti megoldásait, amelyeket a csúcskategóriás mobileszközeikre fejlesztettek az Oracle rendszereit használva.
Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
Az Oracle Applications Cloud Release 10 részeként megjelenő Oracle Sales Cloud a javított elemzéseket, partnerkapcsolatok kezelését és más iparág specifikus megoldásokat is magában foglaló egyszerűsített felhasználói felülettel segíti a vállalatokat.