Kapcsolódó cikkek
- ZTE Star 1 – Full HD kijelző a középkategóriában 2014. április 18.
- Xiaomi MIUI ROM – már 200 okostelefon típusra 2014. április 16.
- Jobban kezdett a Galaxy S5, mint elődje 2014. április 15.
- Lenovo Golden Warrior S8 – a középmezőny harcosa 2014. április 14.
- Piacon a kétkártyás Galaxy S5 – 4G nélkül, Kínában 2014. április 7.
- NEO M1 – Windows Phone 8.1 és megnyerő dizájn 2014. április 7.
- Mégsem kapott 4 giga RAM-ot a ZTE Grand S II 2014. április 4.
- ZTE Grand S II – 4GB RAM a fedélzeten 2014. április 1.
- Desire 616 – az első nyolcmagos HTC mobil 2014. március 28.
- Lelepleződött az Oppo Find 7 és Find 7 Lite 2014. március 20.
Legfrissebb híreink
- Egy kattintás, végtelen lehetőség: hogyan változtatja meg a Galaxy AI a fotózást?
- Új korszak a videómentésben – QNAP felhőmegoldás vállalkozásoknak
- Új esély egy régi mobilnak: Szoboszlai Dominik telefonja a Telekom játékában
- Tévé, ami ismeri a szokásaidat: intelligens szórakozás a nappaliban
- Hajlítható csúcstechnológia óriási kedvezménnyel – folytatódik a HONOR Black Friday!
Bővíti piacát a Xiaomi
Kínán kívül további 10 piacon lesz jelen a jövőben a kínai okostelefongyártó vállalat, a Xiaomi. Az USA nem lesz köztük.
A Xiaomi kínai gyártó termékei egyelőre csak az anyaországban, Kínában érhetők el, ám ez hamarosan megváltozik, a gyártó ugyanis további tíz országgal bővíti piacát. A vállalat tervei között nem szerepel az amerikai jelenlét.
Az első országok, ahol Kínán kívül kaphatóak lesznek a Xiaomi termékei, Mexikó, Tajvan, Hong Kong, Szingapúr, India, Oroszország, Törökország, Brazília, valamint több nyugat-ázsiai országban és a feltörekvő piacokon is elérhetők lesznek az év végén.
A vállalat azzal az elképzeléssel is szimpatizál, hogy a weboldal URL címéből eltávolítsák a „Xiao” részt, vagyis a cím Mi.com maradna. Ez azért is lenne előnyös, mert viszonylag könnyű megjegyezni, valamint ezzel brandet is építhetne, hiszen készülékei neveiben is használja ezt a szót (MI2 és MI3).
Forrás: Engadget.com