Kapcsolódó cikkek
- 5,2 colos kijelzővel érkezik a ZTE Nubia X6 „mini” kiadása 2014. április 24.
- Bővíti piacát a Xiaomi 2014. április 24.
- ZTE Star 1 – Full HD kijelző a középkategóriában 2014. április 18.
- Lenovo Golden Warrior S8 – a középmezőny harcosa 2014. április 14.
- Piacon a kétkártyás Galaxy S5 – 4G nélkül, Kínában 2014. április 7.
- NEO M1 – Windows Phone 8.1 és megnyerő dizájn 2014. április 7.
- Mégsem kapott 4 giga RAM-ot a ZTE Grand S II 2014. április 4.
- ZTE Grand S II – 4GB RAM a fedélzeten 2014. április 1.
- Desire 616 – az első nyolcmagos HTC mobil 2014. március 28.
- Lelepleződött az Oppo Find 7 és Find 7 Lite 2014. március 20.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
80 millió okostelefon értékesítése a cél a Huaweinál
A Huawei egy sajtókonferencián beszélt idei terveiről, melyek között szerepel, hogy 80 millió okostelefon szállítása cél 2014-ben. Bár ez nem jelenti azt, hogy minden telefont sikerül is eladni, de ez egyben a kereslet növekedését is jelentheti.
Az IDC elemzőcég adatai alapján a Huawei a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártója volt tavaly, amely annak is köszönhető, hogy több közvetlen értékesítés csatornát is használt, mint például az Amazon.
Az évek során egyre sikeresebb lett a mobileladások tekintetében a vállalat. 2012-ben 32 millió okostelefont értékesítettek, tavaly pedig ez a szám elérte az 52 milliót. Az idei tervek pedig 80 milliós küszöböt célozták meg, amelyet, ha sikerül elérniük, 53,8%-kal növekszik majd az eladások aránya.
Colin Giles, a vállalat ügyvezető alelnöke még a Las Vegas-i CES-en elmondta, hogy idén főként a márkaépítésre, a dizájnra és az innovációkra fókuszálnak, szeretnék tovább növelni a márkatudatosságot. A marketing erőfeszítésekbe fektetnek több pénzt (300 millió dollárt). A márkatudatosság építésén már évek óta keményen dolgoznak: míg 2012-ben csak 32% volt, addig tavaly ezt sikerült 68%-ra feltornászni.
Figyelmüket pedig egyre inkább a közép- és felsőkategóriás készülékekre irányítják majd, és meggondolják, milyen piacok felé nyitnak. Shao Yang, a vállalat marketing alelnöke ezzel kapcsolatban kifejtette, hogy a koreai terjeszkedés egyelőre még nem szerepel a tervek között, hiszen, ahogy ő fogalmazott, az nagyon „high-end piac”. Ha egy márka ott megbukik, az nagy hatással van a vállalat jövőjére. Ehelyett inkább a kínai piacon lesz a fő hangsúly ebben az évben. Yang azt is hozzátette, hogy bár sok márka van jelen Kínában, és a verseny igen erős, hisz a Huawei okostelefonok stabil növekedésében.
A decemberben bemutatott felső-középkategóriás Honor 3C modell már eddig is sikeres volt, összesen 8 millió darabot adtak el belőle megjelenése óta, és csak ettől a készüléktől még 20 milliós forgalmat várnak.
Az idei CES-en ismerhette meg a nagyközönség a vállalat új készülékét, az Ascend Mate 2-őt, amelyhez kapcsolódóan már akkor a 80 milliós célról beszéltek, és úgy tűnik, ehhez a tervükhöz továbbra is ragaszkodnak.