Kapcsolódó cikkek
- Archos Child Pad: kedvező árú tablet gyerekeknek 2012. március 2.
- ESET Mobile Security for Android - A mobiltelefonok biztonságáért 2012. március 1.
- Opera Mobile 12: WebGL támogatással 2012. március 1.
- Samsung Galaxy Tab 8.9 LTE a T-Mobile kínálatában 2012. március 1.
- Android 4.0 mobil Bang & Olufsen ICEpower hangrendszerrel - Lumigon T2 2012. február 29.
- Nagyköveteket keres a Nokia 2012. február 29.
- Valentin napi akció a Gameloft-tól 2012. február 14.
- Bemutatkozott az LG Optimus Pad LTE 2012. január 26.
- Áprilisban érkezik a Samsung Galaxy S III? 2012. január 25.
- Tavasszal érkezik a Sony tabletek Android 4.0 frissítése 2012. január 25.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
2700 forintot költ átlagosan egy gamer a mobilos játékokra
Az Android és iOS felhasználók egy-egy freemium* játékra átlag 14 dollárt, azaz körülbelül 2700 forintot költenek - derül ki egy tanulmányból.
*: A freemium játékok azok, melyeknek az alap verziója ingyenesen elérhető, de ha valami plusz funkciót, vagy pl. még több pályát szeretnénk, esetleg reklámmentesen játszanánk, akkor azért már meg kell vásárolni a "teljes" verziót.
A Flurry Analytics tanulmánya szerint az Android és iOS felhasználók által használt és letöltött játékok mennyisége már vetekszik a Nintendo DS és a Sony PSP játékaival. Az USA-ban a 2008-as 1%-ról 2010-re 34%-ra növekedett ezen platformok piaci részesedése, mialatt a Nintendo 75%-ról 57%-ra esett vissza. A Nintendo vezérigazgatója ehhez csak annyit tett hozzá, hogy az okostelefonokon játszó közönség érdektelen, és legalább felszabadítja a játékipart a nagytömegű unalmas közönségtől.
Az ábrán a bal oldali oszlop azt mutatja, hogy a tranzakciók száma közt hogyan oszlik el a költések nagysága, tehát látszik, hogy a vásárlások 13%-a generált 20 dollárnál nagyobb forgalmat, a 16%-uk volt 10 és 20 dollár között, és a tranzakciók 71%-a kevesebb, mint 10 dollár pénzforgalommal járt. A jobb oldali oszlop pedig azt mutatja, hogy egy-egy játék mekkora bevételt generált a többihez képest, tehát a 10 dollárnál kevesebbe kerülő játékok bevétele a teljes bevétel 31%-a, a 10 és 20 dollár közöttieké a 18%-a, és a "drága" játékok bevétele a teljes bevétel 51%-át teszi ki.
(Az ábra 3,5 millió Android és iOS felhasználó vásárlásai alapján készült.)