Kapcsolódó cikkek
- Gyorsabban reagáló és gördülékenyebb játékélmény 2022. január 5.
- A képminőség új korszakát hozzák el a Samsung 2022-es modelljei 2022. január 3.
- Lenyűgöző képminőségű monitorokkal jelentkezik a Samsung 2022. január 3.
- Intelligens recepttárral érkezik az LG új sütője és mikrója 2021. december 31.
- A Samsung C-Lab Inside és C-Lab Outside is megtalálható lesz a CES-en 2021. december 30.
- A vékony és könnyű UltraGear maximális teljesítményt és kényelmet nyújt 2021. december 26.
- Bemutatkozik az LG első Nano IPS Black panelje és egy különleges, 16:18-as képarányú modell 2021. december 23.
- A kreatíviparban dolgozóknak is ajánlja új monitorait az LG 2021. december 21.
- Akkumulátorral és távirányítású vászonburkolattal felszerelt tévéket mutat be az LG 2021. december 17.
- Ezek a TCL termékek kerültek be a CES 2022 Innovation Awards díjazottjai közé 2021. november 18.
Legfrissebb híreink
A Hisense elvitte a CES-re a világ első 8K-s lézertévéjét
A vállalat a világ vezető technológiai kiállításán ULED 8K Mini-LED sorozatával és 8K felbontású lézertévéjével rukkolt elő, ráadásul a 2021-es évet több mint 20 százalékos növekedéssel zárja.
A Hisense 2021-ben vezette be a globális lézertévéipart a TriChroma-korszakba, a piacra dobott készülékeivel pedig rövid idő alatt komoly technológiai áttörést mutatott be az 1080P-től a 2K-n át a 4K-ig, majd a 8K-felbontásig. Dr. Liu Xianrong, a Hisense Laser Display Co.,Ltd. vezető tudósa és egyben ügyvezetője szerint a világ első 8K-felbontású lézertévéje soha nem látott képi mélységet és részletességet nyújt, és minden eddiginél jobb felhasználói élményt kínál.
A vállalat a Mini Leddel is újít 2022-ben, hiszen először valósítja meg ezt a technológiát az új prémium U9H termékcsaládjában, az erőfeszítéseit pedig az 85U9H 8K készülék CES 2022 Innovation Award Honoree (CES 2022 Innovációs Díj) elismerése is igazolja.
Vezető szerep a lézertechnológiában
A Hisense Group bevétele 2021-ben meghaladja a 27 milliárd dollárt, ami több mint 20 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A vállalat célja továbbá a 8K vezető pozíciójának megerősítése a lézeres kijelzőtechnológiai megoldásokban. A Hisense 2022-re vonatkozó stratégiai jövőképére fókuszálva David VanderWaal, a Hisense America marketingvezetője kiemelte, hogy a vállalat továbbra is vezető szerepet tölt be a globális tévégyártásban, és elkötelezett amellett, hogy a felhasználóik igényeire öszpontosított, folyamatos innováció eredményeképp gyártott termékeivel és szolgáltatásaival emberek százmillióinak életét tegye egyszerűbbé és jobbá.