Kapcsolódó cikkek
- A Google mobilkeresője alkalmazásokat is kínál 2015. április 20.
- Robin Williams és Conchita Wurst a Google legnépszerűbb keresései között 2014. december 17.
- Az első arab város a Street View-ban 2014. december 10.
- Új funkciókkal bővült a Google kereső „OK Google” hangutasítása Androidon 2014. március 20.
- Új Google fejlesztés a gyermekpornográfia ellen 2013. november 19.
- Forradalmi váltás a Google-nál – megújult a keresőmotor 2013. szeptember 27.
- A YouTube 8 éve 2013. február 19.
- Már mindenki számára elérhető a Google+ 2011. szeptember 21.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A mobilbarát oldalakat részesíti előnyben a Google keresője
A Google átalakította a mobileszközökön működő kereső rendszerét: előnyben részesíti azokat a weboldalakat, melyek mobilkészülékeken jól böngészhetők.
A mai naptól a Google nem csak azt veszi figyelembe a keresési eredmények sorba rendezésénél, hogy mennyire felel meg az oldal tartalma a keresési feltételeknek, hanem az oldal elrendezését is. Minél inkább mobilbarát egy oldal, annál nagyobb valószínűséggel fog megjelenni az eredmények között mobileszközökön, illetve az okostelefonokon.
Mostantól a mobileszközünkön leginkább olyan oldalak jelennek meg, amelyeknél nem kell nagyítani- kicsinyíteni, ide-oda görgetni, hogy el tudjuk olvasni. Természetesen azért még mindig az oldal tartalmának a megfelelése a legfontosabb, de a több adekvát tartalommal rendelkező oldal közül a mobileszközre tervezettet helyezi előrébb.
Az emberek egyre többször használják mobil eszközeiket a böngészésre. Az online adatforgalom 60%-át mobil eszközök generálják a ComScore 2014-es felmérése szerint. Épp ezért a cégeknek itt az ideje odafigyelni arra, hogy a weboldalaik mobil eszközökön is jól olvashatóak, jól használhatóak legyenek. Azok a cégek, melyek eddig erre nem figyeltek, több látogatótól, vásárlótól eshetnek el az elkövetkezendő időben a Google frissítése miatt.
Forrás: CNET.com